- 1142 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Allah’ın Askerleri (!)
Niyetli misin şükufe?
Yoooooo.
Niye?
Sanan ne…
-----
Hepimizin çevresinde kendini Allah yerine koyan, milletin namazını, orucunu sorgulama soytarılığına soyunanlar var.
İnancı oruçla-namazla sığlaştıranlar, kendilerini dinin silahşörü zannedenler ne hikmetse ramazanda daha bi kızışmış oluyorlar.
Başkalarının ibadetini sorgulama, hayatlarını yönlendirme, yaptıklarına-yapmadıklarına müdahale etme ve her konuda fikir yürütüp, hükme varıp dayatma konusunda uzmandırlar maşallah. Üstelik kendi eblehliklerine bakmadan.
On bir ay boyunca her haltı yer, on ikinci ayda Müslüman kesilirler.
Oruç tutmuyorsun diye baskı uygularlar.
Ulan dümbelek, mideni terbiye etmeden önce yüreğini terbiye etsene sen.
Hani dinde zorlama yoktu. Ulan götü boklu zibidi yoksa bu senin bidon kafanın ürettiği yeni bir din mi var.
Tarladan, dağdan, bağdan, yağan doludan, çıkan kasırgadan, komşunun uçan çatısından, ekinlerin verimsizliğinden, hatta tecavüzlerden, talanlardan bile namaz kılmayan, oruç tutmayan sorumlu tutulur alimallah.
Oysa uğursuzu, kirliyi Allah bilmez olur mu hiç.
“Havalar sıcak ama, cehennem daha sıcak” diyerek korku üretmeye yeltenen debiller, keşke bilebilseler ki; o sıcak değil harlı cehennem, asıl kendileri için hazırlanmış olabilir.
Oruç ve namaz ibadetlerini gösteriye çeviren, reklam eden sahtekar değil midir. Onlar ki, günahlarına başkalarını da ortak ederek kendilerini iyicene cehennem zebanilerine hazırlamaktadırlar.
Oruç-namaz ibadetini küçümseyen, eleştiren,
Oruç-namaz ibadetini gösterişe çeviren,
Oruç-namaz ibadetini başkasına dayatan, bu yolla baskı kuran YOBAZDIR.
Tehlikelidir, insanlara yarar değil zarar verirler.
Yobazlıkta örgütlenen (cemaatleşen), namazı-orucu dünyevi çıkar/güç elde etmekte kullananı Allah’a havale etmeli, ama Allah’ın inayetiyle ümüğünü de sıkmalı.
Allah, sanılmasın ki, kendini savunmak için birilerini kiralasın.
O’nu, saklanmak için piramit yapan firavuna benzetenlere lanet olsun.
O’nu, kendisini korumak için garip-gurebanın nafakasıyla koruma ordusu kurana benzetenlere lanet olsun.
Şerrini şirretini namaz-oruç ibadetiyle gizlemeye çalışanlara lanet olsun.
*Müsadenizle*
YORUMLAR
Yıllarca oruç tuttum,namaz da kıldım ara sıra.Şimdi hiç birisini yapmıyorum.
Bir dine mensup olmak gereği de hissetmiyorum.
Gördüm ki zaman içerisinde;insanlar yola kafayı takmaktan hedefi unutmuşlar.
Çok isabetli bir konu ve objektif yorumunuzu kutlarım.
Hiç bir din;bir başkasının inancını sorgulamaya,Ona müdehale etmeye hoş bakmazken,bunların din adına yapılması çok acı.
Sevgilerimle...
Şimdi ellleri sopalandı, palalandı bunların. Daha ne kılıkta göreceğiz bakalım. Döve döve namaz
kıldıranları da görebiliriz. Evlerimize girdiler.
Yetti artık. Halkımız ayakta, tüm gözaltılara tutuklanmalara şehitlere rağmen. Direneceğiz.
Bu daha başlangıç.
Kimse kimsenin dinini imanını sorgulayamaz.
O iş Allah'a aittir.
tebrikler arkadaşım,
her zaman gerçekleri yazan kalemin varolsun.
selâm ve sevgiler..
Olsun be.Din tacirlerine gerçek müslümanlar elbette karşıdır.En kötüsü şu,sizi tenzih ederim, alnı secdeye gitmeden bırak yüreğini terbye etmeyi, midesine oruç tutturmayanlar kalkıp bu tarz eleştiri yapıyorlar ya en çok buna şaşıyorum.Namaz kılmadan kılanları,oruç tutmadan tutanları yargılayanlar var.Bunlar Allah'ın varlığını unutup önce yargılayıp sonra hüküm verenler.Allah nefsimizi ıslah etsin.Gösterişten sana sığınırız Allah'ım.