bedel sebep eder..her neyse işte..
her şeyin bir sebebi vardır hayatta ve bir ederi..
biraz ucuz biraz pahalı belki değeri kadar değil belki değerinden fazla..ama var..her şey bir şeye bedel ve her şey bir şeye göre yeter..
nasıl anlaşılır nasıl belirlenir kimler belirler neye göre belirler bilmem..
ruha değer biçilir akla kalbe beyne ve bedene..
bir yerlere sıkıştırlır değerler..bazen bir kaç sözdür bazen bir kaç satır yazı..bazende gözle kasık arasında kalan menzil..
zor iş vesselam..
adam olmak..kadın olmak..
ama en çok
insan olmak..
bedelli yada bedelsiz..ucuz yada pahalı..
zor iş tezgaha dökmek yüreği..
Allah kolaylık versin...
YORUMLAR
Alttaki yazıları farketmesem, yeni kalem ne hoş şeyler yazmış diyecektim. Bir iki harf hatası da bulmuştum ki, alıp karşıma bir güzel nasihat kıvamlı cümle de kurardım belki ukalaca. Sahi ukalaca bulunuyor mu böyle şeyler? Yazıların dahilindeki parıltıyı arttırsın diye öneriyorum bazan yazım hatalarının düzeltilmesini ben. Yoksa kendisi bir edebiyat kompedanı olmayı sanıyorum asla beceremeyecek olan tarafımın kalem çapaklarını gidermek konusunda sahip olduğum bir ehliyet bulunduğundan değil. O ehliyet için de bir bedel ödemek gerekli. Pahalı bir bedel.
Yürek ve tezgah bazan aynı kampanaya sıkışıyor değil mi? Tezgaha geliyor yürek. O zaman akıl lüzumundan fazla bedel ödeyip kurtarıyor yüreği. Fakat yürek birazcık nankör. Çok geçmeden aklı bir kenara koyup yine bildiğini yapıyor. Hoştu yazı. Sizceydi. Tebrikle.