- 697 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VAKİTSİZ İNCİTEN ZALİM EGZERSİZ VİZE
Evet arkadaşlar şüphesiz biz üniversitelerin günlerce bir arı gibi çalıştığı sınav ... vize bilen bilir .Vakitsiz gelen , inciten ,zalim ,egzersiz ( vize) Biz grup kurduk bir güzel çalışalım ben kendimde o şevki gördüm geride kalan arkadaşlarla tamamlama yarışına girdik , başarılı olduk mu bilmiyorum ama çalıştık arada grubumuzda kendine aşırı güven duyan tipler yok değildi ’ben biliyorum !’ yaparım diyenlerde yok değildi... O bir hayal dostum biz hiç bir zaman tam bilemeyiz arada yüksek notunu alıp sarhoşluğa kapılan arkadaşımız vardı yaparım kelime çalışacağım diyip çenesine vuran ...
SENİ ANLATIYORUM KARDEŞİM BAAAK ! Ah ah aşırı dozda ders insanda kafa yapıyor ciddiyim :) Ama çalışmayı seviyorum çünkü ben tembellik hakkımı tükettim her gün çalış yığılmasın dağ gibi notlar uykusuz kalmayasın değil mi ! Evet ben öyle çalışmayı keşfettim çok yararlı . Ama grupça ders çalışmak güzel fakat grup elemanlarını iyi seçmeniz gerekiyor arada su kaynatanlara taviz vermeyin önce bozulurlar ama olsun paylaşımcı olun anlatın size arkadaşınız saf bu dese de ... Çünkü bilimsel olarak anlaytan insanların akıllarında dersler çok iyi kalıyor :)
Tecrübeyle sabit her zaman çalışın demiyorum klasik öğrenci tipi gibi olmayın arkadaşlarınızla da vakit geçirin zamansız gelen vizelere yenilmeyin yenilmeyelim :)
Vakitli çalışalım çakırkeyif dolaşalım çünkü bi kere öğrenci olmuşum ben her şey zamanında arkadaş ! Arkadaşlarımızı iyi seçelim çalışmayı da bilsin eğlenmeyi de sonra biz pişman oluruz kalırız büte ...
saygılar öğrenci candır
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.