- 453 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HALK'A DUYURU
Benim sevenimden çok sevmeyenim var.Benim de sevdiğim var sevmediğim var.Tabi iyi insanlara özenen çok olur.Ben de iyi bir insan olduğum için ve dik duruşum olduğu için bana özenenler imrenenler var.Çekemeyip yıkmak isteyenler var.ALLAH BÜYÜKTÜR her zaman doğru kullarının yanındadır.Bu güne kadar kimileri "Yakuphan esrar satıyor,hap satıyor,eroin satıyor,karı kız satıyor" dedi.Bunların hepsi benim adımı karalamak ve beni yıkmak için kullanılan yalan sözlerdir.Kimse bu tür söz söyleyen insanları dikkate almasın.Benim herhangi bir düşmanım da yok.Eğer bir düşmanım olursa kendi elim var ayağım var aklım var beynim var kendimi korurum.Ben sabah işime gider akşam evime gelirim iki üç şiir karalar yatarım.Bu arada dostum ve hiç kimsem yoktur.Hiç kimseyle bağım bağlantım da yoktur.Ben Yakuphan’ın dostuyum diye dost ayağına yatan ve kendine dost süsü veren şerefsizleri dikkate almayın.Benim sadece değer verdiğim bazı büyüklerim ve abilerim var bayramdan bayrama arar hal hatırlarını sorarım.Hatalarını gördüğüm anda onları da silerim hayatımdan.Benim hayatımda ikiyüzlü ve arkamdan iş çeviren insanlara yer yok.
Bu güne kadar internette yazdığım şiirlerim ve yazılarımın yüzde doksanı hayal ürünüdür.Hiç bir kadına aşık olmadım sevmedim.Eğer birgün birisini seversem aşık olursam bu sitedeki resimlerimin yanında resmini görürsünüz.Bunların dışında olanlar doğru değildir kimse inanmasın.ALLAH herkese iyi dostlar nasip eylesin.
07.07.2013
Yakuphan kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.