- 1332 Okunma
- 10 Yorum
- 1 Beğeni
Bu gece buradayız.
Ellerim gres yağı kokuyor.
Elerim kirli.
Şakağıma demir tozu değmiş olmalı, halimi görünce gülümsemelerde işçilerim.
Alnımda boncuk boncuk ter.
Gün akşama yürüdü ama,
sıcak hava çalışanların ensesinde boza pişirmeye devam ediyor.
Hezri(Kuzey batı rüzgarı) de terk eyledi bizi, kaderimizle baş başa kaldık gurbet illerinin mahzunluğunda.
Makinelerde problemler var, üretim durdu; işçilerde bir gizli sevinç, bende ise moral bozukluğu kol gezmekte.
Bir haftalık ağır çalışma temposu ardından, tatil günü arifesinde, yine kör talih yarenliğe soyundu bizlere.
Bu gece buradayız, yarın buradayız, diğer zamanlar da buradayız.
Makineler çalışana kadar uyumak, temizlenmek, kendimize vakit ayırmak yok.
Sadece,
tarif ettiğimiz çalışmalar bitene kadar, ofiste Edebiyat Defterini okumak, belki de üç beş kelime yazmak serbest.
Buna da şükür diyelim.
Zira,
bizi dünyaya bağlayan kapı oldu burası.
Memleket kokan, sıcacık, sevimli, dost yürekleri burada buluyor,
yazılarından, yorumlarından, küçücük mesajlarından mutluluk kırıntıları toplayabiliyoruz.
Saat 21.30...
Hava karardı artık, civardaki sesler usul usul azardı.
Küçük ve sevimli evimdeki atmosfer bu kasvetli fabrikada yok maalesef ama,
ne de olmasa ekmek paramızın kaynağı burası, sevmek gerek gönülsüz de olsa.
Edebiyat Defterinde gezintim devam ediyor.
Şiirlere, yazılara göz gezdiriyor, gönlüme dokunmayı başarabilenlere, bazen uzun, bazen kısa, artık yüreğimizden ne coşarsa yorumlar yazıyorum.
Amaaa!...
haddimizi bilmeye de gayret ediyoruz bu arada.
Sözü uzatmayalım,
şakaklarımdan süzülen ter damlacıklarını kirli ellerimle silerken,
klavyemin de bayağı kirlendiğini fark ediyorum.
Ne de olmasa demir işliyoruz, pas soluyoruz.
O kadar olacak artık.
Bu gece artık sabaha kadar tuşlarla sarmaş dolaşız burada.
Arada bir tamir çalışmalarını kontrol, arada bir soluklanmak için müzik arası...
Uzaklardan tüm gönül dostlarına selam ve iyi akşamlar dilekleri...
B.T.H.
YORUMLAR
Hezri' yi bilmiyorum. (Kuzey batı rüzgarını)
Benim üstümün kirlenmesine sebep olan rüzgarı da bilmiyorum.
Fakat her gün kokladığım bir rüzgar var ki Kalikradya; (Kuzey doğu rüzgarı) gözlerimin içine öyle çok insan doğuruyor ki...
Balık pullarına benziyor. Ayıkla ayıkla bitmiyor.
Deniz bana her gün başka öykünün balığıyla geliyor.
Samimi içten gelen duygularla yazılmış bir yazı. Böylesi yazılar okutuyor kendini. Kupkuru bilgi ve
insanı sıkan bildiri türü yazıları sevmiyorum.
Edebiyat defteri dostluğunu anlatmışsınız iş arası. Gerçekten insanlarla kaynaşılan bir yer burası.
Sözgelimi yukardaki deniz-ce kankam ve diğer arkadaşlar. Yalnız olduğumu hissettirmiyorlar.
Burada yeni olduğunuzu gördüm,
kankim gibi bende yeniden merhaba ve hoşgeldiniz diyorum..
Ben de şiirkolik oldum lakin şiirmatik olamadım:)..hergün atamıyorum malesef haftada bir..Bu aralar iki haftaya çıktı şiir yuvarlamalarım..havalar sıcak ısısinerjiyon ya abiciğim (çaktırmayın ben uydurdum,aksiyona uysun diye)...devam ediyorum ardınca da fazla bir aksiyon yok.dermişim:)) şaka bir tarafa efendim.Devlet dairesinde fazla oyalanamazsın bilgisayarın başında...Açıyorum kaçamak bir iki bakış eskaza müdür içeri girdi mi korkusu, bizim müdürler son zamanlarda korumayla gezer oldular..bir görsen güvenlik görevlileri hazır olda sabah ve akşam ...Asansör açık bekletilir..pehhhhh..Sultan süleyman devri... DESTUR...Genelkurmay başı kesildiler, hepiciği....
okuyup büyük adam olacaksın ne öyle memur..657 tabi.. vay anasını ya. Allah dan hanımları askeryenin hanımları gibi değiller şimdilik.. Allah muhafaza assubayın hanımı ev gezmelerinde üste bir yerde oturacak binbaşının hanımı içeri girdiğinde kalkıp yer vermiyecek..ne haddine ..neyse biz işimiz bakalım siz fabrikada çalışmalarınıza devam edin bende masamı bir toparlayayım ne olur ne olmaz..
of be bitmeyecek sandım fiskos işleri:))) ..kaleminiz daim olsun saygılarımla esen kalınız..