- 539 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
14.MEKTUP FİTNE
Sizi anlıyorum
Sevgili Birsen Hanım nasılsınız İnşaallah iyisinizdir. Yüce Allahtan size ve eşinize sağlık ve mutluluklar dilerim
Bugün hastanede yatışımın 17. Günü şu anda bu mektubu Bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesi K1 Kat1 servisinde tükenmez kalemleçizgisiz a4 kağıdına yazıyorum. İnşaallah hastaneden çıkınca temize çekip göndereceğim.
Sevgili Birsen
Gezi Parkı olayları başladığı gün STV ve diğer hükümet yanlısı Tvlerin ana haberlerinde (kanaltürk Bugün TV) gezi parkının büyük bir kent parkına dönüştürüleceği yani central park hyde park gibi olacağı olacağını söylediklerinde ben gezi parkı protestocularının değişime karşı çıkan İstemezükçüler olduğunu düşünmöüştüm. Ancak daha sonra Parka topçu kışlası yapılacağını öğrenince İstanbulun yeşile ne kadar muhtaç olduğunu düşündüm protestoculara hak verdim. Ne yazıkki mevcut yönetim bulduğu her boş alana bina dikiyor.
Sevgili Birsen
Peygamberimiz SAV. Kıyamet yaklaştığında çeşitli fitneler çıkar Bu fitnelerde oturan ayakta durandan, ayakta duran yürüyenden , yürüyen koşandan hayırlıdır. Buyurmaktadır ayrıca başka bir hadiste
Hiçbir tarafın ondan mahfuz kalmayacağı bir fitne zuhur edecek, bu fitne kaldığı yerden hemen başka bir tarafa yayılacak ve bu durum BİR MÜNADİNİN SEMADAN SESLENEREK: "Ey insanlar, emiriniz artık Mehdi’dir" demesine kadar devam edecektir. (El-Kavlu’l Muhtasar Fi Alamatil Mehdiyy-il Muntazar, s. 23)
Sevgili Birsen sana tavsiyem bu tür gösterilerin yanında veya karşısında yer almaman ben hz Ali ve Muaviye arasındaki ihtilafta taraf olmamak için o dönemi anlatan hiçbir kitabı okumadım çünkü biri cennetle müjdelenen bir imam diğeri ise vahiy katibi idi.
Sevgili Birsen Reyhanlı da bomba patladığında üzüldüm ama o konu konuşulurken ben başka şeylerden bahseddiyordum yani karşısında veya yanında yer almadım ama 52 insanın ölmesi elbette üzücüdür. Ancak olay basit bir katliam değil bir fitnedir. Yani kaza ve ihmal değildir.
Haklı olduklarını zannettiğin kişiler haksız olabilir haksız olabilirler.
Sevgili Birsen
İslam hukukuna göre iki mümin kılıçla karşı karşıya geldiklerinde öldürende öldürülende cehennemdedir peygamber efendimize soruldu Öldürenin cehennemde olduğunu anlayabiliriz. Fakat öldürülen neden cehennemdedir. Peygamber efendimizde öldürülende öldürmeye azmetmişti.
Sevgili Birsen
1998 yılında Bursa da düzenlenen başörtüsü eylemlerinin önde gelen planlayıcıları arasında idim- mücadelem başarıya ulaştı bakırköy ruh sinir hastanesin de bir uzman 20 ye yakın başörtülü asistan vardı benim ilk konsültasyonumu yapan başörtülü doktordu bu konuyla ilgili bir mektup yazdım gönderecem- benim isteğim bir devrim yapmaktı ancak işkenceye uğradıktan sonra biraz korku daha çok eğer bir devrim olursa kaç kişinin öleceğini düşündüğüm için eylem den vazgeçtim
Sevgili Birsen
Bazen hastalığın etkisiyle saçma sapan işler yapıyorum Nihale gönderdiğim saatte böyle saçma bir işti Nihal ne yapsın benim benim
Liralık saatimi istese kendine 1000 tllik saat alabilir şimdi düşünüyorumda çok saçma bir hareketti ama manevi bir anlamı var sadece çünkü ben en sevdiğim şeyi hediye ettim.
Sevgili Birsen
Bildiğin gibi ben devlet memuruyum bakırköy ruh ve sinire tayin istedim hayırlısı ise olsun
Baki selam
Muhammet Hanefi Taşkın
10/06/2013
BAKIRKÖY/İSTANBUL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.