Ondanmı,Bundanmı,Şundanmı?
Evet orda o yolun ortasında iki ışık arasında seçim yapmalıydım.Ya metroya giden sıkıcı yolun 27. saniyedeki ışıgı,yada gecmisten bikac anıya giden o yolun 12 den geriye sayan yesil ışıgı..Acele etmeyeliydim.Ve ben uzun zamandır yapmadıgım biseyi yaptım,senle ilgili anılarımın kendimi kaybettigim anların belkide (birzamanlar)herseyimi bıraktıgım sokagın basına saptım.Hicbirsey degismemis sanki.Kösede dürümcü,Mahallenin camisi,Kuaför,Bilgisayar oyunu satan dükkan hepsi bıraktıgım yerde duruyor.Yerinde olmayan seylerse hafızamın kösesinde kıyısında arayıpta bulamadıgım seyler.Daire numarası kactı.Ev Ne renkti....
Kızıyorum kendime seni uzun zamandır hic özlememis anmamıstım.Hayatıma giren bikac luzumsuz levazımat suratlı yüzünden sanırım.Seni özlemeyi özlemisim desem yeridir.Sonra kösebasında bana sölediklerin geldi aklıma.Cümlelerin sırasısını kestiremedim ve kendime yine ve yine kızdım...
E hani ilktin ondanmı, yada beni seven tektin ondanmı, yada bana en çok sen acı çektirdin ondanmı? Hayır kestiremedigim birşeylerden dolayı şuan bu sokaktayım diyordumki...Pesime sıfatında nur kafatasında akıl olmayan 5 kişi takıldı.Hızlıca seni gözlemeye calıstıgım kaldırımdan koptum ayrıldım hızlıca ve hızlıca yürüdüm..nefesim kesildiginde karnımı tutarak ayak uçlarıma baktım..Hatırlıomusun senle taksim hamburgeri yemistik 5 tane sonra ben ayak uçlarıma kusmuştum..Pesimdeki 5 salagın bi ehemmiyeti yok.Ben ayagıma kusmuştum sende igrenmeden egilip silmiştin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.