- 375 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DURDU ŞAHİN'İN "ŞİİR GİBİ ŞİİRLER" KİTABINA DEVLET RİCALİNİN İLGİSİ SEVİNDİRDİ
Eğitimci, Şair-Yazar Durdu Şahin”in Çorum Belediyesi tarafından bir kültür hizmeti olarak yayınlanan 10. eseri “ŞİİR GİBİ” şiirler kitabı kültür, sanat ve edebiyat çevreleri kadar devlet erkânı tarafından da ilgi ile karşılandı.
Prof. Dr. Mustafa Özbalcı’nın “ Yeni kitabın hayırlı olsun. Uzaktan da olsa çalışmalarını yakından takip ettim. Kültür ve sanat hayatımız için, şiirimiz için önemli çalışmalar yaptın, başarılı da oldun. Hele şiirden hiç kopmadın ve kendini daima yeniledin. Seni tebrik ediyor, gözlerinden öpüyorum.”, Alaca Eski Belediye Başkanı Mahmut Köksal’ın “ Durdu hocam da bir insanda olması gereken en iyi vasıflarla birlikte yılmadan ve yorulmadan kendini sanata adamışlığı var. Çalışmanızdan dolayı tebrik eder başarılar dilerim.” dediği, Çorum Belediye Başkanı Muzaffer Külcü’nün takdim, ünlü şair Bestami Yazgan’ın değerlendirme yazısı yazdığı 196 sayfalık şiir kitabına Başbakan Yardımcısı Sayın Bülent Arınç ve Kültür ve Turizm Bakanı Sayın Ertuğrul Günay da ilgisiz kalmadı.
Yozgat Şairler ve Yazarlar Birliği Başkanı Ahmet Sargın’ın da isabetlice belirttiği gibi “Şiir ve edebiyat dünyasının tanınmış isimlerinden sayılan Orta Anadolu’nun saygın ve etkili şairlerinden eğitimci-şair-yazar Durdu Şahin”in ellerine ulaşan “ŞİİR GİBİ ” şiirler kitabına birer teşekkür ve tebrik notu ileten Başbakan Yardımcısı Sayın Bülent Arınç, “ Gönderme nezaketinde bulunduğunuz “ Şiir Gibi” isimli kitabınız için teşekkür eder, selam ve sevgilerimi sunarım” derken, Kültür ve Turizm bakanı Sayın Ertuğrul Günay da “ Gönderme nezaketinde bulunduğunuz “ Şiir Gibi” adlı kitap için teşekkür eder; sağlık ve esenlikler dilerim” dedi.
“ Şiir Gibi ” gibi şiirler kitabına akademisyenler, edebiyatçılar ve eğitimcilerle birlikte devlet ricalinin de sevindirici bir ilgi ve alaka göstermesinden son derece memnun kalan Durdu Şahin, en büyük şansımız sanata, edebiyata, esere ve hizmete ilgisiz kalmayan yöneticilerimizdir. İnsana, sanata, hizmete duyarlı herkese en samimi saygı ve teşekkürlerimi iletiyorum” dedi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.