- 467 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞUBAT'TA YARILADI
Günler aylar ve yıllar nasıl geçiyor farkına varmadan.2013 dedik şubatta yarıladı.Daha şimdiden hani şu meşhur 14 şubatı dagöreceğiz ömrümüz vefa ederse.Belki o gün canım kalemime hükmetmez.Zira bu 14 şubat tarihi ,daha şimdiden reklamların döndüğü Tek aşk-tek taş ya da dünümüz-bugünümüz-yarınımız ,sonsuz aşk pırlantalar.... Sevginin ve AŞKın en ayıplı günü.Üçyüzaltmışdört gün emek harcamadan yaşamak istediğin gibi, aşk yaşa,sonrada artıkçı şubat günü gibi bir gün ekle.Buda ona inat dört yılda bir olsaydı ne iyi olurdu..Hiç olacak iş mi,senede bir gün..?Nerede ideali, aşkı uğruna her şeyden vazgeçen dünün insanı... Nerede hiçbir şey için hiçbir şeyden vazgeçmeyen bugünün insanı. Bugünün insanı aşkta da köşe dönmeci. Aşka aşık..aşığa değil.Tıpkı kısa süren askerlik dönemi gibi.Bastır parayı al abayı.Sevmeden sevilmek,vermeden almak...Bir koyup üç almak gibi birşey ne bileyim işte..Bunlar olmasa ilişkilerde bitiyor elektrik akımı kısa devreye geçip kesildiğinde.Sevgi ise o kadar güzel, kutsal ve kalıcı bir duyguyken aşk ise sadece bir kimya. Kısa sürede zamanda terk-i diyarla yeni heyecanlara doğru yol alan bir aldatmaca..Bunu yanında sevgide, herkesin gıpta ile baktığı, yanında taşıyacağın zengin, yakışıklı ya da manken gibi bir baston veya , bostan korkuluğu , yahutta kendini güvenceye alacağın bir banka hesabı olamaz asla. SEVGİ ,Ne zaman hayat denizi kabarırsa kabarsın sığınılacak güvenli bir limanın olduğunu bilmek , ya da ardında onu son yolculuğuna uğurlayacak birinin olduğunu bilmek , aynı ruh ve fikirde buluşup ruh ikizi olmak...İşte bu yüzden güçlü duygular dünyasındaki sevginin paylaşımı, bir güne sığar mı sizce? Bu yüzden 14 şubat sevgili günü değilde ,aşk günü olarak kabul edilse çok daha mantıklı olurdu kanısındayım.Zira ticari sermayenin, tüketim sektörünün kuklası ve maymunu olan aşka ,bir gün gibi ömür biçip hatırlamayla ,derin sevgi selini bir güne sıkıştırıp bir gecede tüketme isteğinin ne kadar doğru olup olmayacağını ,aynı kefeye koyulmayacağını görmenizi isterdim o zaman.
Gerçek güzellik,fiziksel görünüşte değil,ancak kalptedir.Gerçek aşk gördüğün şeyde değil görünmeyenedir..VE gerçek sevgi yapıldığı bilinen şeyde değil,yapıldığı halde bilinmeyen şeydedir..SEVGİLERİMLE.EDA(Aşiyan052)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.