- 1179 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Nefesim'e!
Merhaba sevgili!
Senin askından kor olmuş bir yürek tekrar anlatıcak sana aşkını... sen inanmasanda!Şimdi sen okursun diye kelimeler boğazımda düğümleniyor parmaklarım titriyor heyecandan...Hani sen bir sitede bana hiç kimse aşık olmadı demissin ya okurken yüreğime iniyordu az kalsın...Zaten ne zaman senin profiline girsem fotoğraflarını görünce içim bir tuhaf oluyor gözlerim doluyor sonra kendimi zor tutuyorum ağlamamak için...Tamam kabul sevgili değildik olamazdıkta peki seni sevdiğimi bile bile neden umut verdin bana neden! bu yaptığın en ağır darbe oldu benim için inan...Hani sen yazmışsın ya ’Dediler ki; Gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki: Gönüle giren gözden ırak olsa ne olur.’ yazmışsın ya ne yani bu yazdığın da mı yalan gerci sen yalan sölemezsin hazetmessin bile... ama insan kendisine soruyor işte bn hangisiyim diye ama bn gec olsada anladım senin gönlünde ASLA OLAMIYACAĞIMI! yine de umut kesmiyor insan bekliyor Allah için beni de sevmeni...beni sorma bn senle son konuşmamızdan beri kalbime sapladığın hancer yaralarını sarmaya calışıyorum her gün batırsan bile vede her gün umutlarımı bir kez daha yıksanda ALLAH İÇİN SENİ SEVMEKTEN VAZGEÇMİYORUM... sen bana bakma ben alışkınım bu durumlara kalb sızılarına sen kendine bak ve iyi olmaya calış emi...Yolda yürürken sen aklıma geliyorsun gerci hiç aklımdan cıkmıyorsun ya neyse araba carpsın öliyim istiyorum belki duyarsında cenazeme gelirsin diye belki o zaman bakarım sana son kez doya doya...