Birlik Beraberlik Zamanı
ŞİMDİ BİRLİK VE BERABERLİK ZAMANIDIR
Sevgili Dostlar,Yazar,çizer ve şair arkadaşlarım.
Üzülerek görüyorum ki şair ve yazar dostlarım arasında siyasi görüşleri nedeni ile gruplaşmalar başlamış bir birlerimizi kırar hale gelmişiz. Demokrasi ile idare edilen bir ülkede yaşıyoruz. Herkesin istediği partiyi beğenmeye, oy vermeye ve savunmaya hatta bu partilerde görev almaya hakkı vardır. Bu nedenle bir birlerimizin görüş ve düşüncelerine saygı duymak zorundayız.
Ülkemizi yönetenleri bizler seçtik. İdare tarzlarını beğeniriz veya beğenmeyiz. Bu konuda görüşlerimizi gerek ifade olarak gerekse eylem olarak göstermemiz anayasamızda teminat altına alınmıştır. Üzülerek görüyorum ki İstanbul’daki Gezi parkı olayları yurdun büyük bir bölümüne yayılmıştır. Bunun nedeni sadece gezi parkı olayı değil hükümetin icraatlarından memnun olmayanlar için bardağı taşıran son damla olmasıdır.Haklı olabilirler veya olmayabilirler ama Anayasal haklarını kullanırlarken aralarına karışan düzeni bozmak isteyenlere karşı dikkatli olmaları gerekir. Hiç kimsenin gerek Devletin gerek kişilerin malına canına zarar verme hakkı yoktur. Burada yani Aydın Söke de yapılan eylemlerin birkaç tanesine bayrağımı alarak bende katıldım.
Burada Ne kırma ne dökme ne yakma ne güvenlik kuvvetleriyle çatışma ne cop nede göz yaşartıcı bombalara şükür ki rastlanmadı gayet demokratik bir ortamda davullar çalındı halaylar çekildi. Böyle olması gerekir.
Olaylara eylemciler tarafından baktığımda bunları görüyorum Bir de Madalyonun diğer yüzü var ki güvenlik güçlerimiz ve siyasilerimizle ilgili. Ne yazık ki onlarda bu olaylarda demokrasinin gerektirdiği şekilde hareket etmişler olayların gelişmesine istemeyerekte olsa çanak tutmuşlardır. Güvenlik güçlerinin görevi eylemin olaysız geçmesini sağlamaktır Pravakosyon yapanları engellemektir. Yoksa insanlık dışı şiddet kullanarak ortalığı kan gölüne çevirmek kişilerin ölümüne ve yaralanmalarına sebep olmak değildir. Yine Üzülerek görüyorum ki Hükümeti idare eden kişiler de idaresini beğenmeyerek kendisini pretosto edenleri Çapulcular olarak niteleyebilmektedir. Bu gibi mevkilere gelerek halktan yetki alan kişiler sadece kendisine oy verenleri değil tüm halkı kucaklamak ve onlara hizmet etmek zorundadır.
Sonuç olarak her iki grupta bir zıtlaşma içerisine girmişlerdir. Eylemciler eyleme devam kararı alarak sokaklara dökülürken Ülkenin Başbakanı Ankara ve İstanbul da mitingler yaparak olayların tehlikeli boyutlara ulaşmasına meydan vermektedir.
Bu Ülkenin Sağ duyulu insanlarına sesleniyorum. İktidarlar gelip geçicidir Ama TÜRKİYE CUMHURİYETİ, BAYRAGIMIZ, VATANIMIZ BAKİDİR BAKİ KALACAKTIR.
Bu Millet Göğsünde İman Sevgisi kalbinde Atatürk sevgisi varken Ay yıldızlı bayrağım Kutsal Vatanım üzerinde dalgalanacaktır. Bunun Aksini yapmaya kimsenin gücü yetmez.
ŞİMDİ BİRLİK VE BERABERLİK ZAMANIDIR. NE EYLEMCİLERİN NEDE HÜKÜMETİN KIŞKIRTMALARINA KANMADAN, KARDEŞ KARDEŞE DÜŞMAN OLMADAN, BU CENNET ÜLKEMİZ PARÇALANMADAN, ÜLKEMİZE VATANIMIZA BAYRAGIMIZA SAHİP ÇIKMAK İÇİN BİRLEŞME ZAMANIDIR.
LÜTFEN BİRBİRLERİMİZİ KIRMAYALIM GRUPLAŞMALARA MEYDAN VERMEYELİM
BU ÜLKE HEPİMİZİN VE EN AZ SİZLER KADAR BENDE ÜLKEMİ VATANIMI BAYRAĞIMI SEVİYORUM.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.