GEZİ PARKI FIRSATÇILARI
Her şey "GEZİ PARK"ı ile başladı.Günlerdir televizyonlarda gazetelerde,radyolarda.Oyuncular, yazarlar,şairler,doktor,hakim,savcı...Hepsi,günlerdir süren bu eylemlere destek veriyorlar.Kimileri, bir oyun diyor, kimileri ise, hükumeti devirmek için yapılan planlardan biri diyor.Kimileri, yeşil alanlar bizim diyor haklı buluyor eylemleri,kimileri, bu eylemleri fırsat bilip, ülkenin huzurunu kaçırmak için, insanları ayaklandırmaya çalışıyorlar diyor.Kimileri, bu eylemler ağaç için değil, taksimi "temizlemek" için yapılıyor diyor.Kimileri, bir şeyler söylüyor sürekli.Peki biz ne görüyoruz?Ne biliyoruz?
Bakmak ve görmek aynı şey değildir! Bir kalabalık görüyoruz. Bağırıyorlar, slogan atıyorlar.Kalabalığın içinde veya köşede bir şeyler satan FIRSATÇILARRR!!!
Onlar ne yapıyor sizce.Ekmek parası için mi? Evde çorba kaynasın diye mi? Orada ne yapıyorlar.Ortalama 1-2 liraya satılan mısırlar,2 katına 3 katına satılıyor.Bakkalda,markette etiket fiyatları değişmeyen gıda ürünleri,orada kat kat artmış.İnsanların ihtiyaçları olan şeyler,insanlar orada onlara muhtaç oldukları için pahalanmış.Biber gazı atılıyor,bozuk parayla aldığımız maskeler,bir anda kağıt parayla alınıyor.Yani FIRSATÇILAR zam yapmış.İstiklale giremeyen seyyarlar vardı.Şimdi ise kendi evleri gibi oradalar.FIRSATÇILAR orayı mesken etmiş.Belediyeye kira ödeyen bazı serbest meslekler ek gelir elde etmek için FIRSAT değerlendiriyorlar.Bardakta içki satanlar,el arabaları gidiyor geliyor.Fiyatlar ise kat kat.Siyasi liderler,partiler,büyük iş adamları,medya gibi kişi veya kurumlar,bir şekilde kendilerini bu durumdan atlatırlar.Bunlar onları iyi biliyor.Peki biz ne yapacağız.? Ekonomi ne yapacak? Esnaf kan ağlıyor,FIRSATÇILAR bu olaylardan kazanıyor.
YORUMLAR
küçük düşünüyorsun,neyse bu da bı bakış açısı tabı sonucta 1 tl lık maskeyı 2 tl ye almak var :)