--ŞİİR UĞRUNA--
O gemi senin değildi eyy rüzgar... Sen ki denizleri titreten ve okyanusların bağrını okaşayansın... Yar denilen aradığın değil be Tahir... Sen ki o muhteşem varlığı Allahtan bekleyen bir gözükaraydın...yar sana gelmez sadece gönderilir... O gemi denen veled de öyle.. Bir yere gidemez ama deniz alır götürür.. Yada gitmesine göz yumar müsaade eder deniz... Dalgalar alkış tutarken yelkenler de zeybek oynuyor... Tahir bu işe akıl yorarken gönül de şımarık çocuklar misali mürekkebi döküyor... Sayfalar mı kara yoksa kara denizlerde miyiz anlamak zor... Her denizin adacıkları her bünyenin zayıf noktacıkları vardır.. Coğrafyanın tarihten utancı mı olurmuş!! Doğa sahifelerini serdikçe hayat yazılar yazar küçük harflerle.. Yetim kalmış cümleler.. Öksüz büyümüş kelimeler.. Ve iş bir şaire düşer.. Sevdaya erkeklik kelimelere de annelik yapan bir ince bilekli kalın yürekli sesi gür aklı hür genç şair... Sever o da.. Denizlere dalar o da.. Tabloyu kendi çizer ve son rötuşları kendi koyar... Evrenin göz bebeği.. Kalbin orta yeri.. Yüreğinin ıssız sınırları.. Hepsi bir şiir iç,in miydi? Denizde gemi yürekte sevgili yalan mıydı??
TAHİREKSİN-13.06.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.