- 652 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİLGİN ŞAİR, ŞİİRE ÜSTÜN HİZMET ÖDLÜNÜ TEKİRDAĞ'DA ALDI..
Güzel Sanatlara Hizmet Öncülüğü ve şiirin gücüne katkılarıyla Ünlü Kırklarelili Şair Yazar Gazeteci Hatice Opak Bilgin’e; Tekirdağ’da ’ 2013 Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü verildi..
’ Şairler Tekirdağ’da Buluştular ’
Üç Kemal’in Şöhretler Şehri Tekirdağ yine şiirlerle şenlendi..
MUSTAFA KEMAL, NAMIK KEMAL ile YAHYA KEMAL HALK ÖNDERLİĞİ ve MUHTEŞEMLİĞİNDEKİ ŞİİR ŞUUR KÜLTÜR SANAT VE ÖZLEM YÜKLÜ HEYECANI; ’ 49. TEKİRDAĞ KİRAZ FESTİVALİ ’ kapsamında ve Tekirdağlı Edirneli Kırklarelili Şairler Şiir Yorumcuları ve Aşıklar Topluluğu ( TEKŞAT ) ŞİİR SOHBETLERİ içinde; bahçelerde, parklarda bulvarlarda ve meydanlarda paylaştık.
Aşık ozan şair şiir yorumcusu müzisyen fotoğraf sanatçısı ve sporcu medya mensubu özel yetenekli şiir dostları ile konuştuk..
NAMIK KEMAL EVİ VE MÜZESİ BAHÇESİNDE ÇAY İÇTİK.. Üç Kemalin Şöhretler şehrinde Tekirdağ havası aldık..
ÇEŞMELER CAMİLER BEDESTENLER KÜTÜPHANELER VE TARİHİ ÇARŞILAR GÜZELLİĞİNDE ŞEBİNGÜLÜ ŞİİRLERİ İLE ŞEBİNGÜLÜ TÜRLERİ ÜZERİNE SÖYLEŞTİK..
GÜL SOHBETLERİMİZ İLE İLGİLENEN ERZURUMLU HANIMLAR ve TRAKLYALI ZİYARETÇİLERE AŞIK Murat ÇOBANOĞLU Aşık REYHANİ ve Ercişli EMRAH HATIRALARINDAN ÖRNEKLER SUNDUK..TEKİRDAĞ KİRAZI Tekirdağ Köftesi TEKİRDAĞ LOKMASI İkramlarından ALDIK.
SANATSEVER HAYRANLARA ŞEBNGÜLÜ ARMAĞANLARI İLE HİKMET OKUYAR ŞİİRLERİ VERDİK..
Hikmet Okuyar imzalı ’ ŞAİRLER TEKİRDAĞ’DA BULUŞTULAR ’ isimli şiirin şiir sayfalarında Trakya hayranlığında paylaşılmasını, Trakya güzelliğinde iletilmesini fotokopilerle çoğaltılmasını dağıtılmasını istedik..
’ 16.Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması ’ kapsamında ’ 2013 Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü ’ kazanan Kırklarelili Ünlü Şair Yazar Gazeteci Hatice Opak Bilgin 19 Mayıs 2013 tarihinde 7 Gün Şebinkale Şiir Şenlikleri içinde teslim alması gereken ödülünü; 12 Haziran 2013 tarihinde 49. Tekirdağ Kiraz Festivali kapsamında 1 Adet Şebingülü, 1 Paket Tekirdağ Aslıkara Kirazı, 1 Adet Türkiye Sevdası Armağanını Namık Kemal Evi ve Müzesi bahçesinde Üç Kemal’in Şöhretler Şehri Tekirdağ muhteşemliğindeki coşkuyla teslim ettik..
Kırklarelili Şair Yazar Gazeteci Hatice Opak Bilgin başarılarını ve ödülünü tebrik ediyoruz..
ÖZELLİKLERİ VE GÜZELLİKLERİYLE TEKİRDAĞ ve İLÇELERİ; Şair İbrahim ŞAŞMA imzalı ’ TEKİRDAĞ ŞEHRENGİZİ ’ ŞAHESERİYLE VE ŞİİR ŞARKI MÜZİK BESTE YORUM dostlarımız ve TEKŞAT Başdanışmanı Hatice Opak BİLGİN öncülüğünde tanıtılırken; ’ 49. TEKİRDAĞ KİRAZ FESTİVALİ ’ coşkusunu da etkinliklere her yıl duyarlı katılımlarımızla yaşatmaya devam edeceğiz..
Paylaşımlarımıza duyulan ilgi yoğunluğuna ve şiir dünyamızdan mesajlarla gönderilen tebriklere TEKİRDAĞ coşkusuyla teşekkür ediyoruz..
Bir kez daha Üç Kemalin Şöhretler Şehri Tekirdağ’dan sesleniyoruz:
=
Şairler Tekirdağ’da Buluştular / Hikmet OKUYAR
Tekirdağ’ı bir yazanlar,
Veysel’ce diyen ozanlar,
Şiir sırrını çözenler..
Tekirdağ’da buluştular.
Tekirdağ gündem olunca,
Okuyar şiir dilince,
Dostlarım davet alınca..
Tekirdağ’da buluştular.
Şiir seven, Yorumcular,
Ormancılar, Tarımcılar,
Simitçiler, Dürümcüler..
Tekirdağ’da buluştular.
Kirazın, köftenin yeri,
Canlarım, canlı, diri;
Alıp, sazlarla şiiri..
Tekirdağ’da buluştular.
Tekşat sarmış her yanları,
Şiir gibi tüm günleri,
Çalıp, sazın ustaları..
Tekirdağ’da buluştular..
Lafta kalınca düşleri,
Bir telaş alır başları.
Okundukça deyişleri..
Tekirdağ’da buluştular.
İkramlarından yiyenler,
Şairliğ meslek sayanlar;
Koş, yetiş bacım diyenler..
Tekirdağ’da buluştular.
Bulup, Kemal’in izini;
Görenler tuttu sözünü.
Sardılar, Abdi özünü..
Tekirdağ’da buluştular.
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
Kumbağ /TEKİRDAĞ
............
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.