meselci'ye MEKTUPLAR -47
Allah’ın sayısız kelam eden selamı üzerinden hiç eksik olmasın meselci...
Böyle iyisin. Böyle süpersin. Böyle gayet olgunsun. Gayet dikkatlisin. Gayet ne yaptığının farkındasın. Bilincindesin dönen her şeyin. Dönen dolapların kimden kaynaklandığını biliyorsun. Cahil değilsin. Ne okuduğunu kavrayacak yaştasın. Gençliğinin kaç kıymet ettiğini söyleyebiliyorsun. Yola devam. Senden kötü konuşacaklar hiç bitmeyecek. Başarına gölge düşürecekler olacak daim...
Sen işine bak. Sen yüreğini dinle. Sen şarkını söyle mor dağlar mavi güvercinleri keklikler aşkına bağrına basarken. Sen içindekilerini kâh satırlarla, kâh dizelerle dile getir. Sen şiirin gücüne sarıl. Sen duygunun kuvvetine şairliğini daya. Özelliklerin çok. Tek başına kalsan da bir gün, yalnızlığı hiç tatmayacaksın. Artık seni herkes az çok tanıyor. Artık baktığın duvarlar bile seninle saatlerce muhabbet edebiliyor. Artık cevapsız değilsin dudaklarda. Konduğun şehirlerde susmaksızın akan nehirsin. Sularında serinleyen bir daha unutmuyor muntazamlığını...
Çünkü kendini seviyorsun. Çünkü bu dünyada ne istediğini tavırlarınla ortaya koyuyorsun. İnsancılsın, kalp kıran değil. Yardımseversin, kapına geleni kovan değil. Çocuk kucaklayansın, onlardan nefret eden değil. Duyarlısın, bir olay olduğunda kulaklarını kapatan değil. Zamana önem verirsin, vakit geçsin gün bitsin modunda değilsin. Sağlığına da vakitlerine de eşdeğer değer verirsin...
Sen cansın meselci. Elçisisin insanların bir nevi. Bir nebze de olsa aşıkların ve sevenlerin dermanısın. Lütfen daim böyle kal gözümde...
Olur mu?..
Mehmet Selim ÇİÇEK
10 Haziran 2013,03.03, Kızıltepe
meselci'ye MEKTUPLAR -47 Yazısına Yorum Yap
"meselci'ye MEKTUPLAR -47" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.