- 1240 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YAZIKLAR OLSUN SiZE
Canim vatanimi iki dakikada harman yerine cevirdiler ya yaziklar olsun diyorum.Aklini yitiren esine dostuna patronuna kizan,aclikdan nefesi kokan yokdu o mahser yeri kalabaliklarda.Bakdim bakdimda ne benim kiligimda nede esimin kiliginda bir insan göremedim haberlerde.Sanki ögrenciler vede genclik bas kaldirmis gibi görünüyordu bütün sahnelerde.Allah askina bizim okullarimizda üniversitelerimizde biz bize düsman olsun diyemi cocuk okutuyormusuz? bilemedim.Hadi halk ayaklanmasi olsa,ac kalan evi barki olmayan fakir fukara olsa yüregim yanmayacakdi.Gördügüm görüntülerden anladim ki yetisdirdigimiz nesil devleti,vatani ve halki icin okumuyormus.Sadece gaza gelip vatani birbirine katip ellere sesini duyurmak icin gidip geliyormuslar okullara.Siddetle kiniyorum yeni nesilimizi.
Vatanimiza sahip cikacaklari yerde düsmanlardan önce darbe vurmaya calisiyorlar.Ülkemizi yöneten kim olursa olsun benim icin önemli olan Vatanimizin geldigi yerdir.Yüksek medeniyetlerin seviyesine ulasmak icin caba harcarken Türkiyem medeniyetsiz bir kac capulcunun yüzünden huzurumuz dirligimiz baltalandi.Dis güclerin etkisinde kalarak sokaklara döküldü kendini bilmez sahsiyetsiz insanlar.O kadar bariz ki masa olarak kullanildiklari kör olmak lagzim görmemek icin.
Avrupayla yarisir duruma gelen vatanimizin tekerine comak sokdu düsman ve düsmanlarin kuklalari.Vatandas degildi olaylari cikartan anarsistlerdi.Okulda bilgi yerine kin ve nefret ögrenmisler yaziklar olsun onlara.Seksenli yillardada böyle olmusdu.O yillarda cocukdum ama aklim basimdaydi.Ortalik öyle karisikdiki anam abimleri okuldan almaya elinde oklavayla giderdi.Sag sol davasindan yozgat birbirine girmis ders yapmanin imkani yokdu o yillarda.Hic unutmam abim iki senede lise sonu anca bitirmisdi.Ders yapamadiklari icin polis asker esliginde derse girip har hurla eve geri gelirlerdi.Sokaga cikma yasagi vardi o zamanlar.Kuyruklar vardi ekmek alabilmek icin.Karaborsa basini alip gitmisdi.Günümüze dönersek böyle bir sorunumuz yokdu ve herkes gayet güzel yasiyordu.Ben Almanci oldugum halde benim evimde yok konu komsumuzun lüksü.Agizlari acilinca yoklukdan bahsederler ama ellerinde en son model cep telefonlari,evlerinde cesit cesit mobilyalar vs..saymaya bile kiziyorum ki cogu benim evimde bile yok.Allahim islah etsin alayinizi emi.
Dogru durduk yere agaci bahane ederek Vatanimizi birbirine kattilar.Ormanda mangal yapip yangin cikartanda bizim vatandasimiz,ormani kesip sobasinda yakanda bizim Vatandasimiz,yilbaslarinda gavurlara heves edip evlerinin basköselerini süsleyenlerde bizim vatandasimizdi.Agac sa sorun yozgatin camligindan verelimde millet sesini kessin bari.Dis güclerin zoruna gitti Türkiyenin ilerlemesi ve ic savasi cikartmaya calisdilar.Konu mankeni olarakda ögrencileri vede gencligi kullandilar.iclerinde ne kadar öfke varmisda ipini kiran sokaklara dalmis.Maksat apacik belli devleti yikmak.Ama bunu asla basaramiyacaklar.Öyle bir devlet ki dualar esliginde yoluna devam eden ve insanina sahip cikan bir devlet.Türkiyenin bu seviyeye gelmesinde iktidarin vede ona inanan halkin büyük bir roli var.
Koltuk davasi güden muhalefet gücleri devletin yoluna celme takarak kendine yer tutmaya calisiyor.Kirk iki yasindayim ve cok seyler gördüm.Sagida gördüm soluda gördüm hepsinin derdi sadece Türkiyeyi yemekdi.Partici bir babanin kizi olarak lanetliyorum o cikarci partileri.Onlarin yüzünden ne baba yüzü gördük nede insanca yasadik.Parti pesinde icip gezerken zavalli anam cati onarip sobada ekmek yapip,elinde oklavayla cocuk okutmaya calisdi cahil basina.Ne gecdi elimize? kocaman bir hic! Ailemin bu durumlara gelmesine parti sebep oldu hakkimi asla onlara helal etmiyorum ve etmeyecegimde.Cikar davasiyla Türkiye yönetilmez.Var gücüyle vatani icin ,halki icin calisip düsmana meydan okuyarak bu dünyada bizde variz diyen sayin Tayyip erdogani saygiyla selamliyorum.Bugünkü konforunuza sahipseniz bilin ki onun sayesindesiniz.Korkmayin Allah diyenden ve besmeleyle attigi adimin sualini verenden.islam ülkesiyiz vede Türküz .Birbirimize sahip cikip güzel vatanimizi senlendirelim.Adilerin ekmegine yag sürmeyelim.Kendi adima son sözüm;
YAZIKLAR OLSUN GELECEGiMiZi EMANET EDECEGiMiZ GENCLiGiMiZE.Vatani birbirine katmak icinmi okudunuz güzelim okullarda.Begenmiyorsaniz terkedin Türkiyeyi ve layik oldugunuz insanlarin yanina gidin.Dinden imandan yoksun,ahlakdan edepden yoksun insanlara uyupda sizde onlar gibi olmayin bu size yakismaz.Damarlarinizda ki asil kan size gün gelir hesabini sorar sakin unutmayin.Gavurlarin icinde gögsümüzü gere gere meydan okuyup ; BEN TÜRKÜM VEDE MÜSLÜMANIM,diye geziyorsak vatanimizdan aldigimiz gücden yapiyoruz.ideolojik emellere kapilipda yabanci usakligi yapmayin.Okuyun edebinizlede vatana millete katkida bulunun.Millet avrupadan Türk doktorlarina muayene geliyor,sizde vatanimizi yerle bir edipde ellere meze etmeye calisiyorsunuz.Aklinizi basiniza alin ve yolunuza adam gibi devam edin.Sükredin böyle bir vatana sahip olduunuz ve TÜRK oldugunuz icin.
YORUMLAR
Ah sevgili Yaban Gülü! Ne çok sevdim yazılarınızı,üslubunuzu...Ne çok güldüm karnım ağrıyarak ve anneme bile okudum.
Ama bu yazıyı okuyunca sevdiğim birisini kaybetmiş gibi üzüldüm.
Ben 44 yaşımdayım ama ben de ''O gençler'' arasındayım.Ve yazdığınız gibi o gençler vatanı karıştırmıyorlar,bilakis kurtarıyorlar.
Biraz anlamaya çalışsanız keşke.Din kisvesi altında yapılan rezillikleri,baskıyı,üçkağıtçılığı,talanı,vatanı satmayı,şarlatanlığı...
Bu zulüme baş eğen kimseyi tarih affetmeyecek.
İnsanlık onuru diye bir şey var ki; o şey ne takke ile ne başörtüsü ile ne de ''elhamdülüllah müslümanım'' demeyle kazanılıyor.Temiz bir kalp ile kazanılıyor ki;biraz dikkatli bakarsanız siz eminim ayırt edebileceksiniz.
Ve insanlık onuru asla diktayı kabul etmez.
Helal olsun bacım helali hoş olsun biz burda rahatlıktan azdık, çöpler ekmek dolu bulgur pirinç dolu
her sene yeni model telefon almazsak klasımız sarsılır
beş yılda bir araba değiştirie,iz velhasıl baba bebe kalmadı
avrupadan nefret ediyorsunuz ya hani aslında biz de avrupalılaştık maalesef
atamızı inkar eder yahudilere eyvallah der olduk vs, vs, vs, vs, vs
yüreğini kalemini kutluyor saygılar sunuyorum
çok yaşa sen...
Bir gurbetçi imişsiniz: Sanıyorum ülkemizin dışında ekmeğinizi aramanız gerekmiş, zira ekonomimiz ülkemizin kendi kendisine yetmesine elverişli koşulları meydana getirmekte yıllardır yetersiz kaldı. Şu günlerde de aynı nedenler var aslında.
Benim evimde bile yok dediğiniz o teknoloji sayesinde, uyuşturulmaya çalışılan bir nesil var karşımızda ayrıca. Uyuşmadıklarını gösterdiler hepimize. Onların bu haklı tepkilerini kontrollü bir biçimde göstermelerini sağlamamız gerekli. Daha çok kışkırtmak, daha çok sıkıntı doğurmak anlamı taşır.
Herkes biliyor ki, mevzu yalnızca kesilen ağaçlar değil. Yani sizin çamlıktan buraya ağaç göndermeniz sorunu çözmez. Ama bizim buradan sizin çamlığa sevgi tohumu göndermemiz iyi olur sanırım. Zira yazınız boyunca yalnızca geçmişin kinini kusmuşsunuz. Haklılık payı vardır söylediklerinizde elbette. Hiçbirimiz geçmiş yıllarda gördüğümüz filmi yeniden görmek istemiyoruz, bunu her platformda dillendiriyoruz. Fakat ben yaptım olducu, kesin sesinizici bir anlayışa nereye kadar tahammül edilebilir ki? Haa şu da var: Tahammülsüzlüklerin aktarıldığı yer demokrasilerde sandıklardır enbaşta. Bir de meydanlardır. Fakat meydanları kana bulamak yerine güle bulamak biçiminde olmalıdır bu aktarım. Sırf bu eylemleri haksız konuma getirebilmek için ellerini ovuşturanlar, bir mayıs yetmiş yedide yaşananları yeniden yaşatmak isteyenler var. Mekan bile aynı ne garip.
Birileri her şeye sessiz kalıp suskunluğu erdem etmemizi istiyor. Bunu yapabilmek için her yolu deniyorlar. Kalabalık gruplar halinde protestoları karıştırıyorlar, ellerine geçirdikleri her türlü güç sayesinde dilediklerini diledikleri yere koyuyor çıkarıyorlar. En önemlisi de cümlelerinizin, türklük vurgusu yapışınız idi. Yalnız gündemi takip ediniz, türklük vurgusu sürece zarar vermek sayılmakta artık. Bazı kimliklerin korunması adına yürütülen mücadele, bazı kimliklerin yok edilmesine dönüşmüş durumda. Gerçekten hepimizin çok açılı olmaları gerekli galiba. Düşüncelerinizi böylesi içtenlikle dışa vurmanız taktir edilecek şey doğrusu. İyi dilek ve temennilerinize katılıyorum, ancak malesef bunların dışındaki cümlelerinizi ayırıyorum.