- 1441 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
CENNET MEKANLARI OLSUN, İNŞALLAH. AMİNNN...
CENNET MEKANLARI OLSUN, İNŞALLAH. AMİNNN...
Hatay’da bir genç, Ankara’da bir işçi, Adana’da bir polis bu gün bu dünyada yoklar...
18 yaşında bir gencin gözü kör oldu, bir balerinin darbelerle kalça kemiği kırıldı.
Hepsi de Yüce Allah’ın yarattığı;" Benim, yarattığımın canını ancak ben alırım, benden gayrısı alamaz" diyerek bizzat emanetini o canın sahibine emanet ettiği yarattıklarının içinde en muhteşem olan varlıktı.
Ölenlerin yakınları, yaralananların kendisi ve yakınları, acılar içinde kıvranıyor şimdi...
Kimin böyle bir şey yapmaya hakkı var kimin, kimin kimi can diye taşıdığı canı, canından bezdirmeye hakkı var kimin...
Hangi gafil, bu dünyanın uçsuz, bucaksız ve sonsuz olacağını sanıyor, hangi gafil, taşıdığı can tek nefeslikken, nasıl bu kadar acımasız, duyarsız olabilir insan, nasıl ?
Acıları, yıllarca unutulmayacak, zihinlere ve yüreklere kanla, korkuyla, kin, öfke ve nefretle kapkara kalemlerle yazılmış hangi yazı, toz pembe bir renkle taşınır ki geleceğe...
"Haksızlık, karşısında susan dilsiz şeytandır.", diyor Peygamberimiz(S.A.V)...
Hal böyle iken hangi hak veriyor insanların insanlara böylesine eziyet etmesini ?
Allah affetsin, affetsin, kulun kula eziyetini eziyetten öte meziyet bileni...
Son günlerden hayatını kaybeden Hatay’daki gencin, Ankara’daki işçinin, Adana’da bu gün kaldırıldığı Yüreği Başkent Hastanesinde kurtarılamayarak hayatını kaybeden Komiserin cennet mekanı olsun İnşallah. Yakınlarına sabır ve metanet versin Rabbim İnşallah, AMİNNN.
Perihan METİN
YORUMLAR
Halkını sevmeyen ondan nefret eden bir idare...
Yakının şirketinden temin edilen gazlar tükensin yenileri alınsın milyarlar kazansın mantığıyla gelişigüzel sıkılan gazlar...Kim bunlar...doğayı korumak yeşilliği korumak için yola çıkmış insanlar...
Toplumu germek için verilen beyanatlar...Allah hakkımızda hayırlısını eylesin.
Daha acısı, daha vahimi kırmızı penye giyen 25.30 yaşlarında bir bayanın direk göğüslerine su panzerinden tazyikli su sıkılması insanın dimağını donduruyor,
vicdanlarını sızlatıyor o bayn sizin bizim hepimizin kızı kız kardeşi eşi anasıda ola bilirdi ne bu kin ne bu öfke ,yazık bu ülke vatandaşına hasmane eziyet
___________________________________________ne diye
aynı görüntü bir sürü kanallarda ve dış basında flaş haber olarak verildi
Birilerinden aferim alacağım ,terfi edeceğim derken
____________________________Dünyaya rezil oldu Türkiye
Saygı ile