- 2238 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
Gezi Parkı değil Marjinal grup kampı
Bugün 1 Haziran 2013 dün ülkemde yaşanan olaylar beni oldukça üzdü ve düşündürdü.
Maalesef her zaman olduğu gibi dün taksimde yapılan gösteriler sonucu anladık ki bizim insanımızda eylem başka bir deyişle kendini ifade tarzı oldukça şiddet içeriyor. Ve maalesef insanımız akilane değil oto kontrol ile hareket ediyor.
Soruyorum size bir çevre olayına karşı protesto bu şekilde mi yapılır? Her fırsatta polisin orantısız güç kullandığından veryansın ediliyor. Madem ki Demokratik Laik Hukuk Devletiyiz.
Hukuksuz uygulamalara karşı durmak yetmez bizimde hukuk a bağlı kalmamız gerekir.Gösteri yapmak her vatandaşın hakkıdır. Fakat gösteriler de bir prosedüre tabidir.
Hukuk a aykırı gösteri yapacaksın polisin ikazına rağmen araya karışan marjinal guruplar polise karşı şiddet kullanıp senin yanına kaçacak polis müdahale edince ise başlayacaksın veryansına ‘’bu ne perhiz bu ne lahana turşusu’’ Çevreci geçinmek kolay peki gerçekten çevreyi ne kadar düşünüyorsunuz? Bugüne kadar kaç tane fidan diktiniz? Öyle bir günlüğüne çevreci olmak iki yüzlülük değil de nedir? Büyük felsefe üstatları boşuna dememiş ‘’düşünmek insani bir erdemdir. Fakat düşünen insan çok azdır.’’ Her yaptığınızda kendinizi haklı görüp başkalarını eleştirmekten vazgeçin. İnternet sitelerinde gezi parkının akıbeti hakkında yazılması gereken yazılar nedense Hükümeti devirmek, Yıpratmak hakkında geçiyor. Düşüncelerinizi savunun ve hakkınızı arayın ama kullanılmayın.
Reyhanlı için bu kadar ağlamayanlar iki ağaç için Taksimi birbirine kattı.
karnımdaki bebeği öldürmek hakkımdır diyerek kürtaj yasağına karşı çıkanların ağaçlar kesilince vicdanı sızladı. 1 Mayıs’ta ağaçları kökünden söküp polise fırlatan zihniyet, şimdi ağaç savunuyor.
Hükümet AVM’leri yıkıp yerine yeşil alan yapsa"alışveriş hakkımızı elimizden alamazsınız"diye kıyamet kopardı.
Saygılarımla...
YORUMLAR
sen yıılardır bastırılan bır halkın uyanışını iktıdarın AKP gıbı basıt bır çevre olayı olarak algılıyorsan ne mutlu sana..dıyecek söz yoktur..Komünızmıde ıyıce oku ve akıl süzgecınden geçir bakalım...
Kırmızıbeyaz
Doğru uygulandığında güzel bir sistemdir.Fakat buradaki algı farklı,
gezi parkı olayları halkın uyanışı olarak nitelendirilemez.
Neden??
Bu ülkede sağ-sol kavgası yaşandı.
Bu ülkede mezhep kavgası yaşandı.
Bu ülkede kardeş kavgası yaşandı.
Fakat hiçbir zaman zengin fakir kavgası yaşanmadı zengin sürekli zengin oldu,fakir ise hep fakir..
60 da ve ondan sonraki yıllarda iktidarları yıkmak için hep benzer olaylar yaşandı. iktidarlar yıkıldı ve bütün olaylar ve aktörler kayboldu!!
sorunları mı çözülmüştü? Tabi ki hayır!!!
Onları sokaklara dökenlerin istedikleri olmuştu sadece.
Bu ülkede başbakan asıldı,
başbakanlara suikast düzenlendi,
cumhurbaşkanı zehirlendi,
kim sokağa döküldü o zaman???
Hiç kimse bu ülkede ne zaman sokaklar karışsa ülkenin aleyhinde oldu.
Gezi parkı'nın da diğerlerinden ne farkı var.
Gezide halkı sokağa dökenler milyonlarca ağacı yok etmiş insanlardı!
Peki bunu kim sorguladı??
Hiç kimse olay bundan ibaret
Anne Karanına
gülsem mi ağlasam mı bilemedim
neden mi?
1.o marjinal grupların çoğu ortalık karıştırıcı sivil
2.hükümete karşı tepki dile getirmek eylem yapmak insanların en doğal hakkı demokratik bir ülkede
3.sen oturup kitap okuyan çadırlarında uyuyan insanlara saldırırsan canice onlar sana taş attığında bir şey diyemezsin
biraz evlerinizden çıkın olayları yaşayın !
tebrik ederim kardeşim gönül sesin daim olsun
aciz olanlar ancak şiddet ile kendilerini güçlü sanırlar.
Asalet sahibi olsunlar da ekmek yedikleri ülkelerinin adını dünyaya böyle tanıtmasınlar. Hele öğrenciler hele öğrenciler ...onları kışkırtan acizler... ilim ve irfanları ile konuşmaları gereken bu çocuklara kötü örnek olanlar, yarın kalkar vatan sevgisinden bahsederler
Planlanmış olaylar bunlar..kaç fidan diktin,kaç fidana can suyu döktün,
Bunlar sadce ağacı gölge olarak gören insanlar.Yazık ülkenin yanı başında bizi savaşa çekmeye çalışan bir devlet var ve ülke şu an bunlarla uğraşıyor,gündem meşgul ediliyor.....Yıllardır gencecik evlatlarını toprağa veren bu millet kaç defa bu kadar tek vücut oldu,kaç kere bu anlamsız kavganın hesabını sordu devlete..
Yazık,boşa çekilen küreklere
Bak canım benim; belli ki daha bir arpa boyu yol alamamışsın bu bozuk düzenin yollarında...
Oysa 8 yaşındaki bir çocuk bile ülke idare edecek bilgi ve sezgiye sahip günümüzde. Ayrıca kişisel çıkar da çok önemli galiba..
Bu eylemler ülkeye yayılmış durumda...Bunlar ağaç ve doğa sevgisinden çoook öte cancağızım...
Önce bu ülkenin geçmiş tarihine ve bu günlere gelene değin neler yaşadığını öğren. Kahramanları gerçek yurtseverleri tanı. Emin ol çook üzüleceksin yazdıklarına...
Gaza da gelmemeye dikkat et. Dost acı söyler ÇÜNKÜ.
Gözlerinden öperim çocuğum...