- 949 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SİNİRLENİNCE ÇOK GÜZEL OLUYORSUN TÜRKİYE
Bu başlık benim facede beğendigim bir sayfanın yöneticilerin atmasıyla gördüm. Ve bayıldım. Bu 31 mayısı özetliyordu.
Ben Türkiye yi ideolojik konularda sesi çıkmayan, pısırık, halkı cahil olarak bilirdim. Ama ne güzel ki öyle değilmiş. Halkta ayaklanırmış. İktidara buranın bir saltaniyet olmadığını bir demokrasi ülkesi olduğunu hatırlattı.
Bence böyle projelerde halkın onayı da önemli halk direniyorsa, istemiyorsa sen geri çekileceksin. Çekileceksin ki atak yapabilesin.
AKP özellikle bu 3. Döneminde ideolojisini yaymaya ve bu ideoloji, uğruna bir Türkiye şekillendirmek istiyor. Evet onlara bu yetkiyi biz verdik. Ama geri almasını da biliriz.
Gelelim gezi parkında ki eylemcilere ben oradakilerin hepsini bir çevrecilik için orada olduklarını düşünmüyorum. Bir yorumcu abimiz şöyle demiş; ergenekonun oyunudur. Provakasyona gelmeyin. Tarafsız olmak gerekirse ben bu ihtimali de düşünüyorum. Milletvekilleri ise sırf oynuyorlar. Sırrı Süreyya yı da pek samimi bulmuyorum.
Ve şunu da demek gerekirse iktidar televizyonu elinde kumanda varmış gibi yönetiyor. Hiçbir tv kanalında taksimden canlı yayın yapılmıyor. Ve halka ulusa sesleniş seyrediliyor. Bu darbe döneminden kalma bir uygulamadır. TV iktidarın elindedir.
Ama yinede zafer halkındır. İnşallah zafer gelicek gezi parkını halka geri vereceklerdir.
Ben tekrar tekrar tebrik ediyorum halkı. Taksime yığıldılar resmen eyüpteyim burası bom boş. Oradan gelen sesler midir bilmem. AKP yeter diye sesler geliyor.GERÇEKTEN DE SİNİRLENİNCE ÇOK GÜZEL OLUYORSUN TÜRKİYE.
YORUMLAR
Haa, onca kamu malına zararı, polis otolarını otobüsleri, yakılan yağmalanan dükkanları, zarar gören masumların hastanelik oluşunu, kaldırımların sökülüp sokaklara atılışını, memleketin cehenneme dönüşmesini kısaca, zarar gören ülkemizi çok güzel buluyorsunuz öyle mi? Tebrik ediyorum sizi.
Aynur Engindeniz tarafından 6/2/2013 9:05:05 PM zamanında düzenlenmiştir.