- 809 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KELKİTLİ DİLAVER CEBECİ ŞİİR ETKİNLİKLERİ KUTLU OLSUN../ Hikmet OKUYAR
Bugün, Dedem Korkut Ata ile Atsız Kahramanların Gizemli Gümüşhane Otağında Şairlerle Şiirler Şöleni yaşanıyor..
Dünyaca Ünlü Şair Pirimiz Abdi Beğ ile Üstadlarımımız Bayburtlu Zihni, Sivaslı Aşık Veysel, Kelkitli Dilaver Cebeci, Eniştemiz Mehmet Emin Yurdakul, Şebinkarahisar Mebusu Azebaycanlı Prof. Dr. Sadri Maksudi Arsal; Şebingülü Dostu muhteşemliğindeki ev sahiplerimizden..
Günün önemiyle ve konukların saygınlığında Şiir Dünyası dostlarımıza Türkislam muhabbetlerimizle Türkçe Şiirler coşkusunda bir kez daha sesleniyorum:
2013 KELKİTLİ DİLAVER CEBECİ ŞİİR ETKİNLİKLERİ KUTLU OLSUN..
Heyecanı, GÜMÜŞHANE İlçelerinden, KELKİT Vadisi’nden, Şebinkarahisar Avutmuş Mezarlığı’ndaki Pirimiz ABDİ BEĞ’in KABRİ ÇEVRESİNDEN hissedilen ’ Kelkitli Dilaver Cebeci Şiir Etkinlikeri; ’ Candot Dilaver’in ebedi yolculuğuna uğurlandığından beri her fırsatta ilgi alanımda bulundu..
Tertip komitesince düzenlenen yarışmayı izleyen, yarışmaya katılan, dereceye giren, ödül kazanan, aşık ozan şair şiir yorumcusu Dilaver Cebeci Hayranlarını; her türlü olumsuzluktan arınmış olarak; 76 miyonluk ’ TÜRKİYEM ’ sevgisi ve T.C. coşkusu duyarılığımızla hissediyoruz..
Tüm ilgilileri, ’ ceddinize rahmet ’ dileklerimle şiir yüklü duygularla selamlıyoruz..
’TÜRKİYEM ’ şiiri günboyu ve her özlem duyulanda 19 Mayısların, 29 Mayısların coşkusuyla okunsun paylaşılsn yayınlansın.. Tekrar tekrar yayınlansın diliyorum..
Proğram sonrasında aşıkların ozanların şairlerin şiir yorumcularının bağ bahçe üreticilerinin aşkı; Dünyaca Ünlü Şair, Yazar, Halk Bilimcisi, Halk Önderi Pirimiz Abdi Beğ’in Kelkit Vadisi Merkezi’ndeki Şebinkarahisar’da, Avutmuş Mezarlığı’nda Çeşme yanındaki Kabrini ziyaret etmelerini; şehitlerimize ve ’ Türkiyem ’ diye diye ebedi aleme göç eden canlarımıza bir Fatiha göndermelerini istiyorum..
Türkislam Dünyası Kültür Sanat ortamlarında hemşehri muhabbetleri ötesinde Şebingülü Dostu olarak saygıyla selamlayıp, İsatnbul, Fatih, Sofular, İskenderpaşa Yeşiltekke, Saraçhane yakınlarında Ozanlar Kıraathanesi havalarında Şebincevizli Dut pestili tadında ’Gönül Seferberliği Hikmet Okuyar ’ deyişimle paylaştığımız ve bir kez daha hatıralarını rahmetle yaad ettiğimiz Şebingülü Dostu, Eğitimci Şair, Şiir Yorumcusu, Halk Bilimcisi Nüktedan ve Yazar Kelkitli Dilaver Cebeci canımızı ’ Türkiyem ’ Şiiriyle Dilaver Cebeci Şirileri ve kalıcı şaheserleriyle tavsiye ediyoruz..
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
..............
Türkiyem / Dilaver CEBECİ
=
Baş koymuşum Türkiye’min yoluna
Düzlüğüne, yokuşuna ölürüm,
Asırlardır kır atımı suladım.
Irmağının akışına ölürüm.
=
Deli sular, salkım-saçak söğütler,
Kışlada kumandan, asker öğütler,
Yaylalarda ata biner yiğitler,
Bozkurt gibi bakışına ölürüm.
=
Sevdalıyım, yangın yeri bu sinem
Doksan yıldır çile çekmiş hep ninem.
Pınarlardan su doldurur Eminem
Mavi boncuk takışına ölürüm.
=
Düğünüm, derneğim, halayım, barım,
Toprağım, ekmeğim, namusum, arım,
Kilimlerde çizgi çizgi efkârım,
Heybelerin nakışına ölürüm.
=
Kelkitli Dilaver CEBECİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.