- 895 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ISTAKALARDA Kİ YAZGILAR ..
Arada bir düşman gibi durmakta zaman..Bilinir geç kalınmışlıklar. Bir yaşı vardır sevgininde,her yaşta başka türlü yaşanılan ve geçen.
Sizler heyacanlardasınız; bense huzur !! Zaten yeni aldım bir huzurevini ve şimdi yapıyorum Genel Müdür’lüğünü.. Siz cıvıl cıvıl,kelebekler gibi özgür.. Ne yapacaksınız ki huzuru ? Aklınıza bile gelmez heyacanlar dururken.. Ama inanın yorulduğunuzda ve küstüğünüzde belki, arayacaksınız huzuru.. İsterseniz beklemeyin o anı şimdiden kayıt olun evime..Ne dersiniz ?
Bir yol var dır; her yaşta bile biraz gecikilen.Kader saklar bazen istesen de istemesen de.O zaman ne gelir elden ? O istemese yaprak bile oynamazmış..Onun için galiba kendi denizinde sessiz sedasız boğulmakta çaresiz sevdalar.Kimi kandırıyoruz ki para etmez kendimizi avutmak için bulduğumuz numaralar..Öykülerle dolu bahaneler.. Ve işte her şey asılı kalır böylece bitkisel yaşamın kollarında..
Bir bilardo topu gibi ;yazgısını hep başkalarının ıstakalarının insafına bırakmak.. Aslında ödlekliğin daniskası.. Var ya her halininizi tapınak bilmek kaderim.Vücudumda dolanıyor onun için zincirleriniz.. Siz nefesim!!! Ne olur iyi vurun ıstakanızı !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.