- 2277 Okunma
- 15 Yorum
- 4 Beğeni
KADINIM...
Renklerin hiç birini istemez olursun ya siyahsındır yada beyaz ikisinin ortası yoktur. Renkler gibidir hayat aslında..
siyahtır gece ve geceye aşıktır yalnız kadın..dudaklarının söylemekten usandığını beyninin yorulduğunu ve teslimiyetini verir hayata....yıldızlarla konuşur yıldızlı akşamlarda kendisini onlarla arkadaş ilan eder aslında imreniyordur onun o ulaşılmaz haline...Gökyüzünde yıldız olmak ne güzeldir aslında kimse yanına gelemez hatta etrafına bile yaklaşamaz ama sen ışıl ışılsındır ve o ışıltını kimse alamaz sessizliğin isyanıdır yıldız
ve yalnız kadın yıldızdır....
bir gün parıl parıldır gözleri gibi kadınların ışık saçar ....
bir bakarsın bulutlanmıştır görünmez olur kalır sis perdelerinin içinde ve bakmasını bilmeyen gözden başka hiç bir şey göremez onu..
işte diyorum ya kadın yıldız gibidir... bulutlu olduğunda anlaşılmak istemeyen kabuğuna çekinen ve sessizleşen ışıltısı sönen hayata kahraden..
en anlaşılması güç sanılan varlık..
erkeklerin sevgilisi babasının kızı annesinin birtanesi evlatlarının anası...
ama ne olursa olsun yıldızdır işte kadın..
e hali de hali den hali de olsa öyle..
bulutların arasında kalır çoğu zaman elini uzatmak ister gökyüzünde etrafında görünen o ışıl ışıl diğer yıldızlara ve onların parlaklığına etkilenir ...
onlar parladıkça kendinde neyin eksik olduğunu düşünür...Eksiklikleri bütünlüklüklerini yok evde ve kasvede kapılır iyice... Kalkıp gitmek ister başka gökyüzüne ama öylesine saplanmıştır ki olduğu yerde bir adım ötesi ölüm bir adım ötesi mutluluktur ve araftadır...
kadın yıldız gibidir...
bir var bir yoktur ve aşkı yudumlamak isteyen kadın ışıltısının en zirvesindedir.. Peki aşkı bulunca ))) o ışılt ne olur ki...
yıldızı söker alırlar olduğu yerden önce tane tane eritirler...zaman içinde yok etmek için uğraşırlar azimlidirler parlaklığının gitmesi lazımdır...sönmesi yok olması erimesi...ve kocaman evrende çok görülür bir nokta kadar olduğu yer...
yıldızlar....
işte aslında saçlarına düşen yıldızlardır kadın..
zamanla olğunlaşan acı çektikçe dikleşen hayata tutunmaya çalışan..
azimli
istikrarlı
anaç
ama bir damla sevgiye muhtaç
YILDIZ yıldız gökyüzene bakın ey yüreklerimizi yakan beyler...
ve unutmayın ki o yıldızlar hiç sönmeyecekler....
YORUMLAR
Kadın erkek fark etmez her kim yüreklere bırakmışsa elam keder Yansın yüreği hiç gülmeden
Kadın eger sevmişse Kadın Adam gibi adamsa işte o kadının yüregine bırakmışsa bir erkek kor ateşi
Ağlatmışsa bir ceylan gözü derimki yansın aglasın o erkek Hiç gülmesin
Degerli kalemini ve yüregini saygı ile kutluyorum Kalemin daim yaşamın mutluluk olsun dileklerimle Mutlu kal..
Yıldızlara ulaşıldığı için erişilmiyor...Yıldızlar; ışığıyla her aralıktan içeri giriyor. Onun müsade ettiği kadar istifade ediliyor. Gönül penceresinin aralanan tülünden, davetsiz gelen misafir misali akan yine O...
Ben az deyim sen çok anla be şair...
Selam sevgi ve muhabbetle
Bana yorum yapacak ne bir kelime kaldi nede bir anlam, hepsini icinde barindiran bir insan, bu insan bir derya,bir sevda bir yurekten binlerce renk veren bir guzellikse, insani buyuleyen,buyuten,dusundurup guzellestiren boyle guzellikler verir, bu yaziya bu guzellige,bu giz bu sirli kadina binlerce kitap yazilir. Tebrikler sevda yine buyuledin ve buyuttun okuyan hsr yuregi
keşke her insan o insan ki erkek olan
sevginin ana temeli bilinen kadını yorumlarken,gelen o duygunun özünü o kadın denilen(mahluk)
yaradılan kulun onsuz bir dünyanın olamayacağı diye bilinse
inanın bu tartışmaya hiç birimiz giremiyecekti
ve ben bunları konuşma gereğini duymayacaktım
yok kadınlarımız cennetin ayakları altında,yok gökte bir yıldız,falan,fiştan
onsuz bir dünya,onsuz bir sevgi,onsuz bir yaklaşım,bir muhabbet olabilir mi
Kadınlarımızı anlatmaya, yazmaya sayfalar az gelir. Kadın; anadır, teyzedir,haladır,eştir, evlattır,bacıdır ve başımızın tacıdır. Boşuna söylenmemiştir herhalde :" Cennet annelerin ayakları altındadır" diye. Yazınız için candan tebriklerimi iletiyorum şairem..Sağlıcakla kalın. Saygı ve selamlarımla..
Bir bakarsın bulutlanmıştır, görünmez olur kalır sis perdelerinin içinde. Ve bakmasını bilmeyen gözden başka hiç bir şey göremez onu..
İşte diyorum ya kadın yıldız gibidir... Bulutlu olduğunda anlaşılmak istemeyen, kabuğuna çekilen ve sessizleşen ışıltısı sönen hayata kahraden...
.
Geceleri yıldızlar çok güzel görünürler ama ya gündüz, gündüzleri kaybolurlar. Ki bu örnek yalnız kadınlar için çok geçerli bir örnektir. Oysa gündüz gökyüzü masmavidir. Kuşlar cıvıl cıvıl, Ağaçlar nazlı bir gelin edasıyla dans eder rüzgarla. Ve en büyük yıldız gösterir o güzellikleri bize. Güneş.
Hadi şimdi dışarıya bir bak pencereden, Eminim sende göreceksin benim gördüklerimi.
Dağılın bulutlar, kış kışş, Güneşe yolculuk var
Sevgi ve saygılar güzel yüreğe...
Hasan Yaylacı tarafından 5/23/2013 11:14:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
en anlaşılması güç sanılan varlık..
erkeklerin sevgilisi babasının kızı annesinin birtanesi evlatlarının anası...
ama ne olursa olsun yıldızdır işte kadın..
e hali de hali den hali de olsa öyle..
zamanla olğunlaşan acı çektikçe dikleşen hayata tutunmaya çalışan..
azimli
istikrarlı
anaç
ama bir damla sevgiye muhtaç
YILDIZ yıldız gökyüzene bakın ey yüreklerimizi yakan beyler...
ve unutmayın ki o yıldızlar hiç sönmeyecekler....
GÜNAYDIN GÖNÜLÜ SEVDA YARASI İNSAN ;
...VE HARİKA BİR FİNALLE SON BULAN BİR YAZI..SÖYLERMİSİNİZ BANA HANGİMİZ DÜŞLEDİĞİMİZ BİR HAYATIN MUTLULUĞUNU YAŞAYABİLİYOR YADA YAŞADIK Kİ..ÖYLEYSE ELİMİZDEKİLERLE YETİNMEK MUTLU OLMA ADINA EN GÜZEL OYUN DEĞİL Mİ..ŞİİR KADAR NESİRDE DE BAŞARILI OLDUĞUNU GÖRMEK İNSANI MUTLU EDİYOR DOĞRUSU..ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..SELAM VE SAYGIMLA..