- 737 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Betül'e mektuplar -1 (Seni beklerken Öyle bir geçer ki zaman)
Betül’e mektuplar 1
Seni beklerken Öyle bir geçer ki zaman
Saat 21 yani akşamın dokuzu. Birkaç gün evvel seninle karşılıklı olarak konuşurken’’ Seni çok özledim Salı akşamı gelir gece sende kalırım hasret gideririz’’ demiştin. Kulaklarıma inanamamıştım. Betül gece bende kalacaktı. Galiba o gün günlerden Perşembe idi. O gün ve ondan sonraki günlerde zaman geçmek bilmedi. Bütün düşüncem Salı ve o gecenin gelmesi idi.
Aksilik olacak ya pazartesi günü grip oldum. Salya sümük durumundayım. Çok zamansızdı gribe yakalanışım. Kadının karşısında burnumu çekip hapşıra cağım.
Mantığım inşallah bir aksilik çıkar gelmez diyor. Ama kalbime sorarsan engel tanımıyor inşallah gelir diyor. Yeter ki gelsin. Sevişmeyiz hatta yanında bile yatmamaya razıyım ama ille de gelsin.
Saat on oldu on bir oldu yoksun. Ara sıra Perdeyi aralayıp sokağa bakıyorum. Belki gelirse görürüm diye. Umutlarım yavaş, yavaş tükenirken hayal kırıklığına bırakıyor. Düşünüyorum en son ne zaman beraber olmuştuk. Zamanı kestiremiyorum. Geçen ay mıydı? Yoksa daha evvel mi? Benim için geçmiş yok şimdi önemli ve önemli olan gelmesi.
Yorgundum, hastalığımın da etkisi ile dalmışım. Kapının çok yavaş tıkladığını duydum. Kapıya vuran sanki sadece benim duymamı istiyordu. Yattığım yerden fırladım ve kapının önüne geldim. Anahtarı yavaşça bir kere çevirdim. Kalbim yerinden fırlayacakmış gibi atıyordu. Derin bir nefes aldım bu saatte senden başka kim gelebilirdi ki. Kolu aşağıya indirip yavaşça kapıyı araladım. Kapının önünde kimse yoktu. Başımı sağa doğru çevirince komşu kızının öylece dikildiğini gördüm. Hayal kırıklığım çok büyüktü anladım ki gelmeyeceksin.
Çekirdek çıtlattım, dizi seyrettim, kolamı içtim yattım uyudum. Bugün 18 Eylül Salı. Bugün ve bugünden sonra hayatımda olmayacak bir kadın için gözyaşı dökmedim, dökemedim içimden gelmedi. Hoşça kal Betül. Yani sana Büşra ismini taktım. Ama zaten sen bu yazının içinden kendini bulup çıkartırsın.
Hoşça kal ya da sonsuza kadar Allah’a ısmarladık.
Betül’e mektuplar- 1
Not; Sen bu yazıyı hiçbir zaman görmeyecek ve okuyamayacaksın. Ben üzerime düşen görevi yerine getirmenin rahatlığı ile bu yazıyı her okuyuşumda seni hatırlayacağım ve teşekkür edeceğim bir tanem bana yaşattığın kocaman bir sene için.
19.09.2012.Çarşamba