- 1380 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KOKLAMAYA KIYAMAM BENİM GÜZEL MANOLYAM
SEN GÖNLÜMÜN EDALI MANOLYASI
Sabahın şafağındayım henüz seni yaşıyor senliği istiyorum....sabahın olması bana gelişin yine başlayan muhteşem
düetimiz...hepsi şekilleniyor zihnimde..sensizlikte bile seni yaşıyorum...her şey hazır çamaşırlarım mis pak
bi an önce sabah olsun hesapsızca sana gelmek adına hazırlanma anlarındayım...spor ayakkabılarımı bile yıkadım çamaşır makinasında eşofmanlarım ütülendi....
ve tişörtüm en fiyakalısından seçilmiş vaziyette her şey hazır ..bedenim ve ruhumun dinginliği adına duş aldığım suyun altındayım.....gözlerim kapalıyken sületini bendeki senliği tekrar tekrar yaşamaktayım...bu güne özel bir şarkı seçmeliyim.....herşey hazır son kontroller yapıldıktan sonra sana akıyorum tüm çoşkumla tüm çocukluğumla....ve kulaklığım kulağımda ve kulağımda uzun yıllar bekledim,hakikat oldu rüyam koklamaya kıyamam benim güzel manolyam...ne muhteşem bir şarkı....nazlı çiçeğimsin sen....
sevdana dayanamam...koklamaya kıyamam ve sevdana doyamam benim güzel manolyam....dün akşamın ıslaklığı hala sokaklarda yürümüyorum sokakta resmen koşuyorum sana....ve senden gelen mesajla hüzünleniyorum.... ruhum çok üzgünüm bekletiyorum seni otobüsteyim ve çoşuyorum ruhuna....ruhum ruhundalığına hayran ruhum aslında senin özüne hayran...
ÖZÜMDELİĞİN VE ÖNEMLİLİĞİN ÖZEL OLMAN ÖZLENENİM OLMAN hep bu yüzden...duraktayım kulağımda şarkımızın tınıları..bir pastane önündeyim ve uzun yıllar gelmesini beklediğimi beklemekteyim pastanedeki masada bir kaç gazete iki tane limonata ve şarkımızla....sigara yakıyorum...müziğe kaptırıp ruhumu seni yaşıyorum senli anlarımı beni nasıl şaha kaldırdığını ruhumun yansıttığı başkalaşımları ve güzelliğini ....ve kaç dakika geçtiğini bilmiyorum sen beliriyorsun en yalın en güzel en huzurlu an o an seni gördüğümde yüzümün tebessümünü hissedebiliyorum gözlerimin ışıltısını ise sen farkediyorsun...
sarılıyorum şarkıyı başa alıyorum ve kulaklarımızda bu güne özel seçmiş olduğum şarkı benim güzel manolyam....dengesizlik yaşıyoruz kablolar birbirine karışıyor....biz birbirimize....hesapsız programsız geldik ya düete kolundayım ve sürüklüyorsun beni gizinden ,,resmen sürükleniyorum seninle seviyorum seninle sürüklenmeyi seviyorum anında beliren süprizlerini hemen bir market bulunuyor ve içecek şeftali suyumuzu aldıktan sonra akıyoruz tabiata...iç içeyiz bizbizeyiz....
palmiye ağaçları rengarenk çiçekler yemyeşil çiçekler henüz tek tük dökülmekte olan sonbahar habercisi sarımtrak yaprıklar...bir renk cümbüşü var iki ruh bir beden gibiyiz kenetlenmişiz ve cümbüşümüze ortak ettiğimiz o kadar çok etken var ki sıralamakla bitmez....dün geceki yağmurun etkisinin yavaş yavaş geçtiği uçsuz bir çimen ve güneşi merkezden gören bir alan seçiliyor ve gazeteler seriliyor....evet düetin ikinci sahnesindeyiz...okumam için getirdiğin kitaplar,sonra süprizlerin birer birer serliyor gazetenin henüz nemlenmeye başlanmış yüzüne yine o kadar titiz ve özenlisin ki bayılıyorum bu hallerine...beni önemseyişine özel olduğumu hissettirişine karşılıksızlığına muhteşem bir kahvaltı anındayız ......
masal yüzlüm şarkısını dinlediğim anılardayım şimdi hani tabir ettiğin şölen masasının yansımasında bir tek o ana kulağımıza dolan müzik ve yağan kar taneleri eksik ....muhteşem bir kahvaltı sonrası....başlıyor meşkimiz çimlerin üzerinde ....dağatıyorsun beni bütünlüğünle...dağılıyorum...toparlayan sen oluyorsun beni..durmam gereken yeri öğrettiğin gibi dağıldığımda toparlanmamı da sağlıyorsun harbi den sen nasil bir şeysinleri yaşatıyorsun bana....o kadar çoşkulusun ki sende tüm çoşkuma ortak oluyorsun....
çocuklar kadar şen sazendeliğimiz birbirimize resitalimiz devam ediyor...zamanın ücralığına dek....sonra ölümsüzleştiriyoruz bir çok kareyi....baktığımızda ve izlediğimizde yad edebilmek adına...çünkü biliyorsun ki yoksunluğumuzda bu anları yaşamak keyif veriyor tebessüm veriyor ruhumuza...el eleyiz..o anı renk cümbüşlerini geride bırakarak kalabalığa karışıyoruz birbirimizi karıştırmadan birbirimizde bütün olarak...
sonra seninle hayal ettiğim bir mekandayım yine...dibekçi mehmet efendi de oturuyoruz cümbüşümüzün meşkimizin tatlı huzuru var yüzlerimizde ve tebessümümüz...kahveler söyleniyor damlasakızlı iki orta kahve ve iki bardak su damla sakızlı lokum ve----- çikolata parçacıkları o an sigara almaya gidiyorum seni bırakıpta bir başına kalabalığın ortasında ücra da bir sokağın kesiştiği noktada hızlı adımlarla adeta uçarcasına...giderken sana kavuşabilmek adına bir kaç kişiye çarpıyorum göz göze geliyoruz tebessüm ediyorum...
tebessüm ediyoruz koşuyorum uçuyorum adeta sana geç kalmamak adına senin her anını yaşamak adına.....sonra geliyorum sana ve yine o muhteşem anlatımınla başlıyorsun anlatımlara...beni beynimi alt üst ediyosun o hallerinle o kadar ısrarcısın ki inandığın doğrularında ve aynadaki yüzünün yansındalığını yad edebilmek adına....sordukça soruyor yargıladıkça yargılıyorsun...ve bir tarafım kızarken bu yanlarına bir tarafım hiç kızmıyor aslında....kahveler içiliyor ve kalkıyoruz geç kalmaman için...
kestirme bir sokaktan dönüpte kaçıncı gelişimi hatırlamadığım konak iskelesindeyiz...ve vapurdayız....düet devam ediyor tebessümlerle kahveci efendiden alınan bir kaç lokum ve çikolara parçacıkları vapurda ikram ediliyor bir kaç ablaya ve nihayetliğinde muhteşem düet anları vapurda da devam ediyor birbirimizi tamamlayışımız ve birbirimize inanışımız insanlar arasında gıptalığa münazırlaşıyor....
iyi ki varsın YOL GÖSTERENİM...YARIM KALMIŞLIĞIMI TAMAMLAYANIM...BÜTÜNLÜĞÜM ABARTISIZLIĞIM..SEN VAR YA ÖMRÜBİLLAH TATMADIĞIM TATLARI ALMAMA SEBEBİYET VEREN TATLIMSIN BENİM EN ÖNEMLİSİ DE ÖZÜMSÜN....KARŞIYAKADAYIZ varlığınla tebessüm ettiren abartılı yakadayız buranın hiç bir önemi yok senin varlığın dışında zaten beni çekende varlğın değil mi bana ne karşıyakadan yada yakanın kenarlarından...
sonra yürüyoruz o en hüzünlü noktaya meşkin bedende bitipte ruhlarda var olduğu noktaya birbirimizden ayrıldığımız ana...bir kaç bank geçiliyor ve o noktadayız sarılıyorum sana sımsıkı sarılıyorsun bana sımsıkıya hiç bitmesin istiyorum o an gitmese olmaz mı diyorum...hüzünlere bürünüyor ve zor ayrıldığımız noktada ayrılışına şahitliği yaşıyorum...sonra da yittiğimi ruhumda yaşarken seni cidden bir tarafların eksikliğini hissediyorum...
böyle bitiyor bir günümüzün cümbüşü daha...SANA BAKAKALIYORUM ARDINDAN...SEVERKEN AYRILMAK GERÇEKTEN BU SANKİ SEVEREK AYRILANLAR BİLİRLER AYRILIĞI ....GİBİ SONRA yönleniyorsun ayrılığımıza tüm yönlerimi ezerek en çokta orda hüzünleniyorum ben ama gitmen gerekliliğin gelince aklıma durmam gereken yeri biliyorum artık galiba...ve seni allaha emanet ederek hafif tebessümle ayrılıyoruz birbirimizden ben dönerken senden geriye
YİNE YENİDEN SENİ YAŞAMAK SONSUZ OLMAN ADINA TEBESSÜMLE TERKEDİYORUM ALLAHA EMANET EDEREK SENİ SON VERİYORUM CÜMLELERİME İYİ Kİ VARSIN İYİKİ BENİMLESİN ÖZLENENİM(GÖNÜLÜMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM) SENİ SEVİYORUM MANOLYA ÇİÇEĞİM..... TUĞRULUNNNNNNN 16.10.2010
RUHUM RUHUNDA SENSİZ AMA SENLİ
sana şu an ne yazacağımı inan bilmiyorum o kadar dolu ki kafam, kafamı toparlayamıyorum askerlerin YEMİN TÖRENİ varmış.ve çok yoğun bi gün yoğun ve stresli hatta bugün ne oldu nasıl gittin benden ayrılışını bile yaşayamadım. Bakışın aklımda....
yaşayamazken bunları sana yazacaklarıma da bi türlü yoğunlaşamadım ve ruhum seni istiyo şu an çünkü;sakinlik anlarını anca şu an yaşıyorum ve yazıyorum
gözümün önündeki tek görüntü bana uzaktan gitme der gibi, yada beni yalnızlığa sevk etme der gibi bakışın aklımda.Bir sen, bir ben,
bir de arkamdaki coşkulu yürekteki ince HÜZÜN .......
YAVAŞ YAVAŞ BELİRİYO GÖZÜMÜN ÖNÜNDESİN ŞU AN .sana gelme heyecanımı anımsıyorum ve içim gülüyo içim gülerken de şımarıklığım beliriyo yüz ifademde,sen bu anları hani ne çok sevdiğini söylersin ya DUDAK ARALANIŞIM tıpkı uzun zamandır istediğim bir oyuncağa kavuşma anındaki coşkumda gülümseyişim sana, ruhuna, bendeki sana tüm toplamlarına........
bendeki coşkunu bi tarafa bırakıp aslında senin coşku detaylarındayım ben yüz ifadende,ve her an yüzündeki ışık yansımalarınla bendeki coşkunun adını tarifsiz kılıyosun, senin tabirinle KİFAYETSİZLİK ANLARI başlıyo.
Dinlediğimiz müziklerle başlıyo DÜET SAATLERİ ...... Hiç bitmemeli o an saat kavramları yitiyo nerde olunduğu düşüncesi belleklerden siliniyo hareket eden tüm canlılar yok oluyo ben merkezci oluyosun; oluyorum OLUYORUZ.......... .
Daha sonra yaşanılan konuşulan heran her cümle daha da bi keyif katıyo birlikte yaşanılan tüm saniye aralıklarına.Her sarılışın her ayrılışın ışık cümbüşleri.COŞTUKÇA COŞUYO YÜREĞİM .
Cümleler cümleleri kovalıyo tıpkı saat kadranların birbirleriyle yarış halinde olmaları gibi.En çok da gözlerindeki beni seviyorum bakmaya doyamadığın ben ve bendeki göz buğumla dans edişin.MUTLULUĞUM MUTLULUĞUN hesabı demiştim ya bu cümlem ne kadar yerli yerinde kullanılmış olduğunu haykırırcasına mutlu etme çabaların devam ediyo
hemen akabinde ne kadar mutlu olduğumu hissetttiğin anda daha da mutlu oluyor yüreğin.yani ben mutluyken mutlu olmayı seviyosun ya ve yüzünün aldığı haz gözlerimin önünde şu an ne çok coşuyosun ne çok çağlıyosun.
Nescafe hazırlıyorum şu an senli saatlerdeyim,kulaklarımızdaki CANIM BENİM parçası ve senleyim benlesin ,ne hoş senle olma anlarım.GÖZLERİNİN GÜLÜŞÜNDE KALBİNİN ATIŞINDA OLMAK avuç içlerinde olmak, ruhumun keşiflerinde olman ne huzur veriyo yüreğime,
işte şu an o anlardayım bütünüyle.
VE uyanmış olma olasılığınla 20.23 suları ve uyanmışlığına şahitlik ederken bunu düşünürken içeriye gidiyor ve bana taştığın ,coştuğun gibi nescafem için ocakta olan cezvedeki suyun kaynayıp taştığını farkediyorum.TABİ SEN TÜM BUNLARAIN FARKINDA OLMADAN SENİ SENLA YAŞAMANIN TADINDAYIM.Elimde nescafem ve gözlerimin buğusunda SENNNNNN....
İlk yudumum ve senli saatlerim devam ediyo ,,,,,,,,
Tarifi mümkün olmayan duygularımı anlatmakta zorlanıyorum şu an.
bakışın bana akışın coşkun sevme biçimin bakışlarındaki sıcak edalanışın aklımda KİFAYETSİZLİK anlarını o kadar iyi anlıyorum ve hak veriyorum ki kullandığın anlardaki zamanları KİFAYETSİZLİĞİ yaşıyorum
AMA BİLİYORUM Kİ ÖMRÜME ÖMÜR KATIYO VARLIĞIN,DURUŞUN, EDAN,ÇOCUKLAŞAN YÜREĞİN,BAKIŞIN,GİTME ANLARINI SEVMEYEN HÜZÜN DOLUŞLARIN,ELLERİMİ ELLERİNDEN BIRAKMAYIŞIN VE DAHA TARİFİ MÜMKÜN OLMAYAN DURUŞLARININ TOPLAMLARI AKLIMDA.....
SEN AKLIMDASIN
RUHUM RUHUNDA, DANS EDİYO
ÖZLEYENİN OLMA MODUNDA YÜREĞİM
ÖZLEMLERİMDESİN
SENLİ ANLARI ÖZLEMEKTE YÜREĞİM
BENDEKİ SENİM VE ASLINDA SENİN FARKINDALIĞINI ÖZLÜYORUM YÜREĞİME DOKUNDUĞUN ANLARI
TÜM DÜETLERİ YAŞIYORUM SENLE VE SENSİZ
ÖZLEDİĞİMSİNNNNNNNNNNNNNNNNNN
ÖZLEYENİM(TUĞRULUMMMM)
GÖNÜLÜNNNNNN 16.10:2010