- 585 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SENİN ŞEREFİNE HERŞEY
SENİN ŞEREFİNE HERŞEY
Meltemli geceler..Mehtap ve deniz.. Şelale sesi suyun.. Uzayıp giden teraneleri cırcır böceklerinin.. Güneş ve yıldızlar semada.. Aslında bu alemdeki her şey,; bu cümbüşler,bu ebrulikler hep senin şerefine, senin !!!
Çoğu bilmez ne şunu ne de bunu..Günlerden ne ? Hangi ay dayız ? Yıl kaç hicri veya rumi ? Umurlarda değil be .. Varsa yoksa sen !!! Yeter de artarsın bile ..
En ferahlatıcı rüzgar senden eser doğu,batı,güney,kuzey ; her yönden.. Alize,imbat,meltem v.s... Sende seyredilir denizlerin en mavisi !!! Med ve ceziri.. Dalgaları kah azgın, kah sakin.. Hele yok mu yakamozların ??? Çıldırtır insanı.. Sende çiçeklerin en solmazı ve müstesna rahiyası.. Ve sende meyvelerin cümlesi..
Sen nimetsin . Sen armağansın aleme.. Sen yüreklerde hüküm süren,saltanatı anlatılamıyan güzelliğinle..
Kimler katlanmaz ulaşmak için barikatlarına, bu bitimsiz ve ölümsüz sevdalar hatırına...
Biliyormusun keyiflerinden uçuyorlar rüyalarına girdiğin gecelerin ertesi.. Ve onlar sabahları sırf bu yüzden bütün gün, mutlulukla yüzlerinde gülücükler geziyorlar adım adım... Bir an önce gece olsun diye.. Her şey senin şerefine !!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.