HER GÜN ANNELER GÜNÜ
Bir anneler gününde daha annemin yanında değilim ama gene de ben kendimi şanlısı saymalıyım.neden mi?? sesine hasret değilim.. kimileri bu güne hiç gelmesin diyordur.annesini sevmediğinden değil sevmeyenin umurunda değildir böyle bir gün.. ama sevip de bir gün o da bugün yanımda olsa ,bir dakika da olsa kokusunu içine çeksem bir saniye bari gözleri gözlerime değse deyip tabutunun başında geçirecek kişiler varken ben bugünü nasıl kutlayayım etrafa nispet yapar gibi söyler misiniz?? Her gün farkında olmasak da çok olaylar oluyor ama herkesin bilincinde var olan bir günü yanında olmayanlara işkence çektirmek neden..
tabi yalan değil anneme hediye almak istedim aldığım günlerde oldu ama şimdi anlıyorum yanında olmadığında yaşadığın zorluğun ne denli acı verdiğini..hasreti çeken bilir şu an daha iyi anlıyorum..
yani şimdi yanında olsa kutlamaz mısın diyenleri duyar gibiyim? Kutlarım hem de her günü anneler günü tadında kutlarımmm.. hep telefonda söylediğimi gözlerinin içine bakıp yada sarılıp kokusunu içime çekerken haykırarak SENİ SEVİYORUMMM ANNEMMMM ..diyerekkk yaparımmm..
Çünkü annem her anneler gününde derki ‘’HER GÜN ANNELER GÜNÜ’’ ..
Gününnn kutluuu olsunnn..bütün annelerin günü kutlu olsunnnn !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.