- 1403 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BU MEKTUP SANA DEĞİL ANNEM!
Gül yüzü ile dünyaya ve içinde yaşayanlara gülümser gözlerle bakan güzel annem. Dünyanın en güzel kadını, annelerin en mükemmeli benim annem. Sevince yürekten seven, gönül kapısını çalana sonsuz yer gösteren kadın. Kimseler kırılıp incinmesin diye cam itinasıyla seven aşk bakışlı, ipek dokunuşlu, öpüşleri ballı, yüreği hassas, vicdanı sonsuz, sabrı taştan annem. Of bilmeyen, yok demeyen annem. Sana bu güne kadar seni ne kadar çok sevdiğimi , senin gibi bir anneye sahip olduğum için ne kadar çok şanslı olduğumu milyonlarca kez söyledim.Alfabenin gücünün yetmediğini bile bile kelimeler sayısınca sana sevgimi anlatmaya çalıştığım mektuplar yazdım. Söylemeye ve yazmayada devam edeceğim elbette…
Seni Çok Seviyorum
AMA BU MEKTUP SANA DEĞİL ANNEM!
Bu mektup dünya mahlukatı na,
Benim Annem…
İçinizi dışınızı bir bilip, göründüğünüz gibi…
Sizi çok sevdi,
Sizin çocuklarınızı sizden çok sevdi,
Sizin sevinçlerinize sizden çok sevindi,
Başarılarınızda en çok o alkışladı,
Mürüvvetli günlerinizde sizden çok gururlandı,
Acılanız sizden çok onun yüreğini sızlattı,
Ölmüşlerinize en çok o ağladı,
Her üzüntü,sıkıntı, sevinç ve mutluluğunuzda dimdik yanınızda durdu,
İhtiyaç duyduğunuzda dost göğsünü başınıza yasladı,
Hastalıklarınızda elinizden tuttu,
Acılarınız dinsin diye size en çok o dua etti,
Bir gün şikayet etmedi, sizden hiç bir şey beklemedi.
Ve
Siz dünya mahlukatı;
Duasız ise selamınızı kesin, art niyetli ise bakışlarınızı ve gülüşlerinizi çekin üzerinden, incitmekten imtina etmiyorsa uzak tutun dillerinizi, varsa kan bağınız çözün düğümlerini, vazgeçin yollarına dikenli çalılar dizmekten. Uzatır göründüğünüz eliniz cebinizde kalsın, yorgun başına uzattığınız tuzak göğsünüze de ateş basın. Hatta o geldi diye açmadığınız kapıların ardına sessizce saklanın. Şiiişşşt yemeklerinizi hemen çöpe dökün, olur ya içeri girerde ikram etmek zorunda kalırısınız.
Evet, Evet…
Tam da bunları yapın siz, olduğunuz gibi kalın, yoksa o bütün yaptıklarınıza rağmen sizleri affetmeye ve sevmeye devam edecek.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.