* * *EDEBİYAT DEFTERİNİ SEVİYORUM* * *
* * * Edebiyat Defterini seviyorum çünkü Duygu Deryasında yüzüyorum
Hayat her şeyi ile çok güzelmiş diyorum.
* * *Tasada ,kederde, sevinçte, mutlukluktaki günlerimi, duygularımı
Edebiyat Defteri sayaesinde gönül dostlarımla paylaşıyorum.
* * *Edebiyat defteri sayesinde, tüm kötülüklerden arınıyorum.
* * *Edebiyat Deftyeri sayesinde Arifle menzil alıyorum, Cahilden cehaletten uzak kalıyorum.
* * *Edebiyat defteri sayesinde, öfkeyi kini yeniyorum
Mutluluklara, güzelliklere, kucak açıyorum.
* * *Edebiyat Defteri sayesinde duygu sağanağı yaşıyorum.
* * *Edebiyat Defteri sayesinde güzellikleri doğruları keşfediyorum
* * *Edebiyat Defteri sayaesinde, Irmaklara, Denizlere, Deryalara, hatta
Okyanuslara akıyorum.
* * *Edebiyat defteri sayesinde gök kuşağına ulaşıyorum yıldızların ışıltısını
Ay dedenin güzelliğini, Güneşin muhteşem sıcaklığını yüreğime hapsediyorum.
* * *Edebiyat defteri sayesinde arı ile gül ile kelebekle bülbül ile yaşıyorum
* * *Edebiyat Defteri sayesinde Şair67 olduğumu anlıyorum
* * *Edebiyat Defteri sayesinde Gönül dostlarımı, Saygın yüreklerle duygularımı paylaşıyorum değerli güzel yorumlarını alıyorum.
* * * Edebiyat Defteri aracılığı ile Başta Sayın * * ANSIZIN * * * olmak üzere yönetim kurulu üyelerini, tüm gönül dostlarımı Saygın yürekleri Saygı Sevgi, Şükran dolu selamlarımla selamlıyorum
* * *Kısacası Edebiyat Defterine Aşığım diyorum, şiirlerimi , yazılarımı okumanızı istirham ediyorum, Değerli yorumlarınızı beklyorum.
Gönül dostları, Saygın yürekler, Sağlam yürekler, çünkü Sizleri çok seviyorum.
* * *Sizlerde Duygu paylaşımında bulunmak, Duyguların en iyisi, en kutsalı diyorum.
Saygılarımla
ŞAİR 67
Ali Cemal AĞIRMAN
YORUMLAR
EVET BENDE ÇOK ÇOK SEVİYORUM VE SİZLER VARSINIZ YÖNETİCİSİ KURUCUSU HEPİSİNİ ÇOK SEVİYORUM.
YAZILAR DAHA ÇOK OKUNMALI DİYORUM SEVGİYLE SİZİ UZAKLARDAN SELAMLIYORUM :)))))))
şair67
evet bende seviyorum edebiyat defterini,iyiki tanışmışım dün ismi lazım değil bir siteye daha girdim,bazıları,kendilerine,sıfatlar eklemiş genede günahlarını almıyım belki okuyucular eklemiştir,ama megolamanlık gibi geldi bana bilemem taktir okuyucunun,iyiki varsın edebiyat defteri,iyiki tanımışım.
ayşem lale tarafından 3/25/2008 2:49:17 PM zamanında düzenlenmiştir.