BİR GARİP KAZA HİKAYESİ..
Bahar,her zaman yaza dair bir telaşı da barındırır içinde..Özellikle de,biz kadınlar,daha bir telaşlanırız bu mevsimde..Az kilo mu aldım acaba?Spor mu yapsam,diyete mi başlasam,yoksa ikisini birden mi yapsam diye, düşünürken buldum kendimi.Aslında,benim sorunum yok da,işte sürüden ayrılmamak adına,ben de telaşlanayım bari,dedim. Böylece,dün sabahtan aldığım iki magnum dondurmayı yememek kararlılığında,hevesle buzluğa koydum..Ve akşam oldu,ve gece oldu sonra..Ben de saat sabaha karşı iki,uyandım ve de bu kadar diyet yeterli dedim ,aldım dondurmanın birini yedim..Ötekiniyse yemeyeceğim.Ne olsa,diyetteyim..Tekrar yattım,uyudum ama rüyamda,bir pastane var,ortada da pastalar falan,bir türlü gidemiyorum yanlarına.Ev,içeriden merdivenliymiş güya(neler de uyduruyorsam artık rüya bu ,olacak o kadar diye) ben de inemiyorum merdivenleri..tam bir kabus yani.Sonunda rüya falan dinlemedim.Attım kendimi merdivenlerden aşağı!!!Nihayet uyandım ve de hemen fırladım yataktan.İstikamet mutfak,buzdolabı ve de ikinci dondurma..O ara,tam da uyanmayayım diyorum.Çünkü,vazgeçmek de var serde..Mesela,diyeti hatırlarım,belli mi olur.Bu durumda elektriği yakmamak en iyisi.Öyle koştururken,(rüyamda da ev,merdivenliydi ya)alamadım mutfağı ve küüüt!diye çarptım ayağımı..Artık nasıl çarptıysam,boşlukta öyle yankılandı ki,kocam uyanıp seslendi:-Ne oldu??Şimdi normalde,canım acısa da kendim çarptığımdan,dişimi sıkarım ama ne oldu denilince,attım kendimi yere.Bacağım da ,bacağım..Neyse,geldi..Dizime baktı..Kırık falan yok ,merak etme dedi..ve döndü ,gitti ,yattı..Sanki,ilahi rolde sahnesi bu kadar..Bense o an şunları düşünmekteyim.Ayağa kalkabilecek miyim?Yoksa sürüne ,sürüne,emekliye emekliye mi gideyim buz dolabına..Lakin,kalkamazsam,buzluğa nasıl ulaşırım..Yani,gayet matematiksel formüller peşindeyim.Labirentteki fare,yanımda halt etsin!!Neyse,kalktım,gittim ve ikinci dondurmayı da afiyetle yedim..Lakin,lif mi koptu ne olduysa,sol bacağımın hali,Pinokyo’nunki gibi:))
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.