- 720 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT DENEN SÜRPRİZ...
Hayat bir tesadüfler zinciridir. Eklenen ya da eksilen her bir halka sizi farklı yönlere götürür. Bazen gevşer gider insan, bazense zincir boynuna dolanır adeta: Boğulursunuz, nefes alamazsınız.
Zaman zaman neşe içinde adeta halay çeker gibi, hayat denen bu zinciri en iyi şekilde idare eder, yönlendirirsiniz. Dengeyi korumak, zincirin esaretine girmemek için gösterilen çaba yorar sizi. Sakın kuklası olmayın ve ipler hep sizin elinizde olsun tabii ki mümküniyat dâhilinde. Çünkü kimin ya da neyin hegemonyası altına gireceğiniz hiç belli olmaz. Bir bakmışsınız kölesi ya da müptelası olmuşsunuz. Aman dikkat! Sakın zincir boynunuza dolanmasın yoksa yitip gidersiniz beklenmedik bir anda.
Bir kumandan edasıyla zafere ve sonuca odaklanın; tabii ki bir de hedef ve strateji olmalı. Kaderin de izniyle bu yolda yürümek güç ve sabır ister.
Niyet ve güçlü bir inançla her şeyin üstesinden gelmek mümkün. Sadece isteyin ve yapın: Başarmamak için hiçbir neden yok. Maneviyatı da kuvvetlendirdiğiniz takdirde, hayat denen bu yolda ilerlemek hiç de zor değil. Tabii ki sevgiyi de unutmamalı
Yaşanılası bir dünya ve başrolünde bizim olduğumuz hayat denen oyun Yaradan’ ın insana sunduğu en mükemmel armağan ve bu armağanı her açışımızda bizi inanılmaz sürprizler bekliyor. İşte hayatı yaşanılır kılan bu sürprizleri karşılamak da bize düşüyor; yeter ki değerini bilelim ve her anı için şükredelim.
Hayat bu, ne getireceği ya da götüreceği hiç belli olmaz siz en iyisi pozitif bir enerjiyle odaklanın hayata ve bırakın aksın gitsin olumlu ve iyimser umutların eşliğinde…
YORUMLAR
" Hayat bu, ne getireceği ya da götüreceği hiç belli olmaz siz en iyisi pozitif bir enerjiyle odaklanın hayata ve bırakın aksın gitsin olumlu ve iyimser umutların eşliğinde…" Ne güzel bir cümle, ne güzel bir dilek!
Ben de bu konuda diyorum ki; Büyük umutların olsun ve onlar için yürüyecek cesaretin. Bu sözü kendime destur edindim ve çizdiğim istikamete bıkıp usanmadan yürürüm. Hayat bizim hayatımız ve bir yedeği yok, o halde en iyi şekilde nasıl yaşanırsa öyle yaşasak olmaz mı, sevgiyle, dostlukla. Sağlıkla.
Tebrikler Gülüm, çok sevgimle.