- 449 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
deli ile veli
++deli, senin sorunun ne biliyor musun ? AŞK olayına kafayı son derece takmışsın dostum onun için kafayı yemişsin.İnsanları gözünde çok büyütmüşsün onlar evrimleşmiş maymunlar olmasa bile sonuçta hayvan davranışlarına sahip yaratıklardır. Benim kişisel görüşüm böyle yani . Yazık; senin için kaygılanmıyorum çünkü sen üşüteli baya olmuşsun.
ama anlamadığım bir konu var neden o elinde tuttuğun şeyi bir türlü bırakmıyorsun ve bize yani eski arkadaşlarına göstermiyorsun?
-O benim.
++Senin olabilir ama bizimle paylaşabilirsin
++ tamam tamam sana açıklayabileceğim bir şey yok zaten. Ama demin dediğim gibi insanları gözünde fazla büyütme.Onlar değer vermek istiyorsan sana gösterdiği saygıya ve sevgiye göre değer ver . Onların çoğu da öyledir ki.. Sadece sahip olmak ve buna gücünün yetmeyeceğinden emin olamadıkları şeyler değer verirler.Yani dediğim şu: sen onların gözünde aciz ve zavallı gözüktükce onlar için bir bok değilsin.tamam mı? Onun için deliysen bile bunu kimseye gösterme. Görünüşüne önem ver ve kimseye güvenme.
Sen çok duygusal bir çocuktun eskiden beri.Bundan sana acıyorduk ve seni kollamak istiyorduk.Ama artık büyüdün . Ve şu dünyada yalnız olduğunmuzun farkına çok geç vardın.
--bunu yiyelim.
++Şimdi sözümü bitirmeme izin ver şunu söyleyeyeceğim demem o ki... ne dedin ?
---bunu yiyelim
++ lütfen onu bana gösterir misin?
---olmaz
+++ver şunu bana
--sen de onlar gibisin olmaz
++++ tamam öyleyse şimdilik gidiyorum sakın bu dedikleri mi unutma buradan kurtulmak istiyorsan bunları bir düşün . seni görmeye yine gelicem şimdilik hoşçakal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.