- 2241 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Frambuazlı Aşk Çıkmazı (Tünelin Sonundaki Işığa Az Kaldı)
Ne kadar salak bir adamım ! Niye frambuazlı cheesecake istemedim ki baştan.Neyse,Xenon umarım doymazsın da frambuazlı cheesecake alıp,eski meseleleri açarız.
Xenon,Berliner’i yerken gene tıkanıyordu.En büyük korkum,karnım tok diyecek olması.Çünkü,karnı tok olursa buna hayatta cheesecake’i bırak ekmek kırıntısı bile yediremem.
-Oh be !
-Eee,noldu Xenon’cum,panpacığım ?!
-Hiçbir şey,sadece…
-Sadece,ne ? Yoksa…
-Ya,aklıma Harry Potter’ın filmi geldi.Voldemort piçi,nasıl ölmüştü !
-Haa…Haa tabii bildiğin kendini Hitler gibi attı ölüme.
-Ya,ben bir şey diyeceğim sana ama kızmak yok.Erkek sözü mü ?
-Erkek sözü,ulan !
-Benim karnım doymadı,lan.
-YA-ŞA-SIN !!!
-Hayırdır ? İlk defa sevindin,benim karnımın aç olmasına.
-Dostum,buraya niçin geldik senle biliyorsun değil mi?
-Niçin ?
-Frambuazlı Aşk Çıkmazı…Anladın sen onu ?
-Haa,o mesele…O zaman hemen ısmarla cheesecake’imizi.
-Yanında bir şey istiyor musun içecek olarak ?
-Macchiato olsa iyi olur.Biliyorum,parası sana gircek ama olsun o kadar.
-Sana feda olsun,dostum !
-Yavşama,acele et…
Bu sefer kötürüm herif yerine güleryüzlü biraz da taş bir hatun kasiyere sipariş söyledim.Öğlen vakti doğru ya ! Yemeğe çıkmıştır,kötürüm herif.Zıkkım yesin…
Hatuna sipariş söylerken,ondaki karizmamı kaybetmemek için kendi ismimi verdim doğal olarak.Xenon’u vermem tabii,gene asılacak hatuna sonra kapacak ; çünkü o bir çakal.
Aradan gene birkaç dakika geçti.Macchiatolarımız hazırdı,frambuazlı cheesecakemiz hazırdı.Bu konuda frambuazlı cheesecake ayrımı yapmadık.Sadece bir tane cheesecake sipariş ederdik.
-Eee,ustam.
-Ne eee,dostum ?
-Artık,başlayalım mı ?
-Sen bilirsin,usta
-Başlıyorum…
Bıçağımı aldım ve güzelce çatal yardımıyla dörde böldüm ve ilk parçadan başlayarak Xenon’a içimi dökmeye başladım.