- 814 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Frambuazlı Aşk Çıkmazı (Çıkmaza Giriyorum)
Esenkent’teki meşhur alışveriş merkezinin kapısına doğru giriş yaparken,alnımın yola açık çıktığını hissediyordum tıpkı Onuncu Yıl Marşı’ndaki gibi.
Kapıdaki güvenlikçi abla beni bildiğin ajan gibi inceledi.Terörist gibi içeri girmemiştim halbuki.Yürüyüşüm,sokakta temizlik yapan amca kadar normaldi.
Bugün niye alışveriş merkezinde takılıyorum üstelik güneşli günde sahil yolunda yürümek varken ? Kel alaka ama nostaljiyi en iyi bu alışveriş merkezinde yapıyorum.
Mekanım ise ikinci kattaki meşhur yeşil deniz kızı logolu kahveci.Arka sıra takıntım yüzünden tabii ki en arkada oturacağım kahvemi içerken.
Bugün Xenon da misafir olcak bana.Xenon kim derseniz,sizin asla göremeyeceğiniz benim tek ve gerçek dostum.Tıpta iç ses gibi saçma sapan şeyler diyorlar hatta.Ama Xenon,Xenon’dur onun bir ismi var.
-Kahretsin ! Arka sıraların hepsi dolu kardeşim.
-Ya sakin ol,dostum.Bak ben nasıl bekliyorum sabırla,biraz beni örnek al.
-Xenon,karnım aç diye söylenen benim hemşirem değildi demi ?!
-Eee…Münevver’i öldüren Cem Garipoğlu aklıma geldi,çok caniydi canım o.
-Konu değiştirme diye haber gördüm ben.Ödül de sana verilmiş.
-Harbiden mi ?
-Hee lan hee !
Bu muhabbetin uzun sürmemesi gerekiyordu,çünkü benim de karnım açtı.Midemin acilen takviyeye ihtiyacı vardı yoksa bana küsüp gene trip atacaktı.
Sonunda ! Arka sıradan bir yer boşaldı.Gerçi,pek arka sıra sayılmazdı benim için ama olsun.Şükretmek lazım.Hemen oturdum,Xenon’da karşıma oturdu.
Xenon’un siparişlerini almak ordu komutanından emir almaktan daha kolaydır.Hemen ne isteyeceğini söylerdi,çünkü kafasında saatler öncesinden planlardı.Hatta,internetten bakardı.
-Ben Chai Tea Latte ve Berliner istiyorum,kardeşlik.
-Birincisi,bana kardeşlik deme analık gibi kötü bir kelime.İkincisi,nedir bu Chai sevdan Xenon ?
-Kardeşlik,kapa çeneni de siparişleri söyle !
-Döverim lan seni,hıyar !
-Chaiden sonra…
Şakacı Xenon bir yana,ben daha ne seçeceğime karar verememiştim.En güzeli Xenon’a güvenip,onun dediklerinden almak.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.