- 674 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Allah(CC.) cümlemize sevdiklerini sevdirsin...
Hz. Peygamber (SAV.) İle Ebu Bekir Sıdık (RA.) arasında geçen bir durum; Hani, Hz. Peygamber ve Ebu Bekir Sıdık müşriklerden bir mağaraya saklanmışlardı da, Bir örümcek ağ örüp, bir güvecin yuva yapmıştı. Buna rağmen Sadık dost, Habibullah için endişelenmiş ve telaşlanmıştı. Telaşın farkına varan Sevgi Sultanı Efendimizin mübarek dudaklarından inciler dökülüverdi:
" korkma Ebu Bekir, birbirini Allah(CC.) için seven iki dosta Allah(CC.) rahmetiyle nazar eder."
Öyle de oldu.
Maddede sevgi ve aşk, tükenmelere mahkûm... Hatta ticaretten kullanılmaya müsait bir kanıt... Severek tükettiğimiz neler neler var, hit ediyoruz, sonra hiç oluyor ve unutuluyor, Yerine başka bir şeyler konup avlanıyor safdil nefislerimiz, içinde sevgi aşk temaları yerleştirilerek.
Sevgili Mazhar ALANSON ’ un " Bodrum Bodrum" şarkısını hep bu kulakla dinlerim ben. Duygusal ve coğrafik methiye gibi örülse de, verdiği mesajlar derinlerde aranmaya mahal bırakmayacak kadar nettir aslında... Yani sevgili Mazhar ALANSON, çok sevdiğim ve gitar çalmaya hevesli her genç gibi uzun zaman önce ilk kotarmaya çalıştığım şarkısında, adını bile unuttuğu ancak bir zamanlar aşık olduğu birinden bahsederken, muhtaç olduğu şeyin biraz duygu olduğunu nasıl güzel imgelemiş Bodrum ile. Bu yönüyle, yaptığı şarkı bir tüketim malı olmaktan çok öte değil mi,.. size de...?
Bu nedenle hani nostalji deyiverdiğimiz her şey daha anlamlı, daha değerli geliyor ruhumuza. Çünkü mana ikliminde de sevgi yaşanıyor cümlesinde. Çünkü sevgi ve aşk kurgulanarak değil, yaşanarak işlenmiş, bu gün burnumuzun direği sızlayarak gördüğümüz, dinlediğimiz, imrendiğimiz ve zaman zaman yabancı kaldığımız her şeyde...
Sevgisizlik ne beter bir karanlıktır Ya Rabb... Sevgisizliğin en belirgin emaresi bencilliktir." Ben... Diyen nefsini söyler" ve " kişi sevdiğiyle beraberdir..." der, Allah(CC.)’ ın Sevgilisi, Dostu ve Resulü.
Allah(CC.) cümlemize sevdiklerini sevdirsin.
SELDA İYİEKMEKÇİ
YORUMLAR
Amin.. Çok can alıcı bir konuyu hakkını vererek işlemişsiniz.. Biliyorsunuz " Önce HİT edip sonra HİÇ etmek insanlığın zalim yanının en belirgin özelliğidir.. Allah (C.C) cümlemize, sevdiklerimize dokunmaya kıyamayacak kadar yufka yürekler nasip etsin; sevmediklerimize ya da sevemediklerimize hor bakmayacak kadarda ruhumuzu yüceltsin diyorum.. Kaleminize sonsuz sevgi ve saygımla..
Allah (C.C.) buyurdu ki “Benim için birbirini sevenler yok mu, onlar için peygamberlerin ve şehitlerin imreneceği nurdan kürsüler vardır!”
Ela Kızım mide kanseri nedeniyle hastanede yattığı zamanlar bana gönderdiği bir SMS mesajında bunlar yazıyordu. Bu söz muhtemelen bir kutsi hadistir...
Aynı kızım başka bir zaman bir şiir göndermişti...
HİÇ acısız, HİÇ dertsiz
Geçtin mi yolun ötesine ?
Senden bir ricam var
Sevgimi sakla yüreğinde
Son bir günüm de olsa
Onu da senin için verirdim
Yeter ki benden sonra
Kadir Babası için öldü densin…
Oysa ben ona hiç kıyabilir miydim!...
Ela Kızım tedavisini tamamladı, şimdi evli. Kanser karşıtı etkinliklere katılıyor. İnternete girmiyor eskisi gibi ve görüşemiyoruz...
Ama bende sevgisi hep yaşıyor.
Yazınız o günlere taşıdı beni kızım.
Güzel paylaşım için kutluyorum.
efendim şu kısacık yazınıza o kadar konu sığdırmışsınızki buda kalemin ne kadar usta olduğunu gösteriyor evet efendim ALLAH BİZLEREDE SEVDİKLERİNİ SEVDİRSİN