- 572 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BURASI KÜRDİSTAN DEĞİL TÜRKİYE
BURASI KÜRDİSTAN DEĞİL TÜRKİYE
Türkiye geleceği için çok önemli bir süreçten geçiyor. PKK terör örgütüyle masaya oturulmuş ve anlaşma yoluna gidilmiştir. Bazı ideolojiler masaya oturmayı bir vatan hainliği olarak nitelendiriyor bazı çevrelerde bizde bu olayın içinde olalım diyor.
1.zaten birincisini diyen MHP olduğunu hepimiz biliyoruz. Yıllardır o kadar insanın şehit olmasına nasıl seyirci kaldınız yada siz iktidardayken neden savaşla bitirmediniz. Bu bir iç kavga. bu tip kargaşalar savaşla çözülemez çözüm getirmediğiniz halde birde savaşı istiyor, Vur de vuralım öl de ölelim diye de ortalığı birbirine katıyorsunuz.
Apo’yla masaya oturma mevzusu var bide, savaşlar bitince taraflar anlaşma yolunu seçer. Bu anlaşmalarda karşı tarafın lideriyle olur. Yani onu önemsedikleri için değil oranın başı olduğu için böyle bir yola gidilir.
2. oda zaten CHP, BU SÜRECE GİRMEDEN ÖNCE TERÖRLE İLGİLİ BİR TANE ÇÖZÜM İSTEYEN laf çıktı mı? Hayır çıkmadı malesef Atatürk ün partisini taşıyamadınız. Atatürk milliyetçiliği demek barış yolunda mutabakat etmektir. Muhalefet için muhalefet yapmak değildir. Bu parti 21. Yüzyıl için çok ideolojiktir. Aslında iki partide öyledir. Bu partiler artık halkın içine katılmalı ideoloji değil hizmet vadetmeliler. Terörü büyük bir ihtimalle bitirmiş ak partiyle ancak böyle baş edilebilir.
3. madde açacak olursak da bdp nin duruşu. İşte bu çok önemli. Siyahı atıpda bıraktırmak onların elinde. O yüzden bu partiyle arayı iyi tutmalı iyi tutmak değilde idare etmeli. Çünkü; siyahını bırakmış bir örgüt şeyini kestirmiş erkeğe benzer.
Birde isimler çok önemli ülkeyi eyalet sistemine göre ayırmayı düşünüyorlar. Peki doğuya sadece doğu mu diyeceğiz. Bu bdp nin de alttan almasına bağlı. Oraya Kürdistan diyelim gibi bir şey derse kesinlikle kabul etmemeli ikinci bir teklif sunmalı.Burası Kürdistan değil TÜRKİYE.
Bir isim mevzusuda şu: ülkenin adı ve bayrağı değiştirmek gibi bir teklif var ki bunu diyenler akil insanların içinde. Bu konuyla ilgili düşüncelerinizi yazar mısınız?
YAZAR:YUNUS EMRE SÖZGEN
TARİH:08.04.2013 SAAT:18:00