Senin Haberin Yoktu
Ben seni seviyordum sevgili senin haberin yoktu seni senden çok seviyordum sensizlikte harap oluyordu gönlüm ama senin haberin yoktu seni sen olduğun için seviyordum sessizce seviyordum gözlerin gözlerime değdiğinde yüreğim titriyordu ellerin yanlışlıkla elime değdiğinde dizlerimin bağı çözülüyordu ben seni seviyordum sevgilim senin haberin olmadan seviyordum sen gülerken ben mutlu oluyordum nadir geçirdiğimiz vakitler beni bulutlara taşıyordu yıllar geçecek tekrardan göremeyeceğim seni belkide ama ben sevmekten vazgeçmeyeceğim sevgili her an yanında olamıyordum göremiyordum ama seninle geçen saniyelerin bile yıl gibi gelmesi ne güzeldi günler asır gibi geliyordu bana uzaktık hasrettim sana ama mutluydum taa ki bir başkasına gülene tenine dokunana dek ben seni seviyordum hasret kaldıkça büyüyordu sevgim çığ gibi büyüyordu ama sen bunların hiç birini bilmedin bilmeyeceksin kader diyor dilim ama benim seni sevmem tıpkı senin de onu seviyor olman gibi kaderdi sadece demekle yetinebiliyorum yüreğim yangın yeri bu günlerde sen bir başkasına seviyorum derken haberin yok sevgimden ne güzelde hoşuma giderdi seni seviyor mu senden duymak olmadı yıllar geçti hep bir umutla bekledim ama olmadı. ne güzelde ağlamıştın omzumda benim de gözlerim dolmuştu da belli etmemiştim sana bir başkasının canını yakmasına dayanamıyordum arka arkasına yakıyordum sigaramı ama sen sadece sinirden sanıyordun sevgimdendi hepsi kızamıyordum sana haykırmak istesem de seviyorum lan seni herkesten her şeyden çok seviyorum demek istiyordum olmuyordu yapamıyordum çünkü senin canın yanıyordu kırılan kalbin ürkek bir tavşan gibi kaçacak delik arıyordu ama olur da bir gün beni anlarsın diyorumdum eskiden ama susuyorum şimdi çünkü ben kaybetmeye mahkum olmuşum seni kazanmadan kaybetmeye mahkum olmuşum sen hep en zor günlerinde arıyordun beni güceniyordum kızıyordum içten içe sana ama diyemiyordum bir defa gördüm seni gülerken bir defa sonu olmasın diye yalvardım hiç olmadığı kadar çok istedim bunu ve oldu ama başkalarına gülüyorsun şimdi oysa benim tek istediğim seninle yan yan yana yaşlanmaktı. Olmadı almayacakta biliyorum gün gelece davetiyeni göndereceksin sen istemediğin için bıraktığım içki masalarını senin yüzenden ziyaret edeceğim sen nikah masasına ben rakı sofrasına oturacağım belkide oysa Seninle aynı deftere atmak isterdim o imzayı seninle bir yastıkta kocamayı isterdim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.