Bir Şule ,Nasıl Yanar Bilmiyorum Aşk
hayrettin taylan
Ömür y’arasıdır senli yaşanırlık.Ruhunun ocağında pişen gül közlerindeyim. Gönlünün kavruk masalına karışıyor dimağlarım.
-Göğsümde düşlerinin sıcaklığı. Solumda k’anıyor sevda yelin.
Bir ucu sonsuzluğa, bir ucu sensizliğe ,havalanan bülbülün son adılıyım.Senli düşlerin , düşüncelerin, güzel hayallerin yerini tutuyorum.
...
İçimdeki çocuğun söz yangınlarına yüklem oluyorsun.Özümün öznesinde insan-ı kamilliğin dili tutuluyor.
Yağmurun sözsüz damlalarında okunuyor cemalin.Sen güzelsin diye yağmurlar yağıyor bahtımın karasına.
-Ç’ağlayacaktır cümlelerim aşk tepesinden, gönül derinliğine.
Senli bir dev kazanda kabarcıklar dilsiz romanlar okuyacak.Coğrafik bir şekil gibi gönlüme şekil veriyor sevgin.
Pütürtülü yüreklere yazılmış yazgılar var.Gönül pencerene takılı panjurların dilini süsleyen algılar alıcısıyım diye sevgi yüreğini seçtin.
-Kekremsi bir nidanın sanatında bağrım yanıyor. Bir düşe yangın olmanın isimsiz sularında saatim damlaların uyarlı bilesin Şulenar.
Damlanın misafiri olan sözlerin var. Sevda için yazılan her sözün
gözlerinde görülüyor yokluğun.
-Hışmın hasmı değildi içsel felaketin.Tatlı bir nidaydı, tatlımsı rüyaydı geceyi giydiren .
Yeniden yazıldı bağrı yanık türküler. Aba telimize uyumlu oldu söylencelerin sevgisi.
-Bağrı yanıklarımıza uygun bestelendi türküler. Aynı türkünün kavuştaklarında kavuşmak masalımız okundu.
Peri görüntün sızdı bestelere, yeşil gözlerin dokundu t’ellere.
S’özünden tutulur aşkın suları. Barajların bendi olur benliğimiz.
-Yüreğe elektrik verişimiz böyle başlar.Karanlık kalmış duyguları aydınlatışın böyle başlar.İçimde birikir kadınsal ışıltın…Yalnızlığın kuytularından senli demlerin Çaycısı olurum.
Haydi, ç’aylar geldi sıcaklığını içemedim yar.Şeker yerine hayatıma kattığın şirinliği karıştırmak istedim.
İçimde özel çay gibi akıyorsun Mecidiyeköy ‘den Boğaz sırtlarına.Güçlü bir akış ki bu suların tepeleri aşıp gönlümün çukurlarına sızıyorsun.
Haydi böl hecemi üleşil sevdalar sınırında. Dokun bana, baharda açılan çiçeklerin niyetine.Açıl yanımda artık.
Gel işte… Gelmek bile isyanda. Bu aşılmazlığını kes ,giyotin özlemlerle.
Aşk, bir hece , üç ömür. İlk ömrüne dahili numaramla geldim.Ahretimin en özel perisi olarak son ömrünü benimle pafta pafta yaşayacaksın.
*Hadi, sensizliğin cehenneminde yanıyor özlemlerim.Taşı beni yanı başındaki aşk cennetine.Huri olarak birkaç sözle yıka hasretimi.
Sözlerini bıraktığın aşk denizinin mayasından berraklar yarınlar oluştu.
Beraber yaşayacağımız yaşanırlığın ortağı olarak toplantı yap gözlerimde. Dokun bana. Tut elimden, el’ler nerede diyor Şulenar.
Bir şule ,nasıl yanar bilmiyorum.Hadi , yangınlarınla oyala yüreğimi.
Öğret bana , seni canlı sevmeyi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.