- 699 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
" ADRESİMİZ DEĞİŞMİŞTİR,..DUYURULUR.."
"Hata, sevmek değil...Hata , sevilmeyi beklemek..! "
Hem doğru , hem yanlış geliyor bana bu ikili..Bir taraftan , aynı şiddette ve aynı seramoni ile sevilmeyi beklemek , bencillikmiş , o’ na haksızlıkmış gibi...Diğer taraftan , bunca sevmenin layık olduğu mukabeleyi görmesi gerektiği hissiyatı...İronik bir durum....
Yüzde yüz bencil bir ruh , sevgiden nasibini alır mı gereğince acaba..?
- seni seviyorum... ama beni , benim istediğim gibi sev..!" peki , seni nasıl sevmemi istiyorsun..?"- .........................- .........................(Liste uzun...)
" ADRESİMİZ DEĞİŞMİŞTİR,..DUYURULUR.."
İnsan birini sevmişse , kendinde neler değişmiş , neler eksilmiş , neler eklenmiş....nelerden vazgeçmiş , neleri kabullenmiş , şööyle bir çek eder... Değmiş mi diye de test eder...O’ da aynı durumda mı , durumdan memnun mu... yani müşterek bir yol tutulmuş ve gelişmiş mi diye....
Sevgili olmak ciddi iştir.... Ağır sorumluluk , özveri ve kabul gerektirir..Ve sabır...O’ nu sevdiği için değil , o’ nun tarafından sevildiği için bazı şeylerden vaz geçmeli , yada değişmeli.. Gönüllü olarak yani... Ve bir çok şeyi göze almaktır ,her durumda sahiplenmektir , pişman olmamaktır... hele hele suçlu kılmamaktır sevmeyi , bu yüzden kendini suçlamamaktır da...
Ama , riyakarlığın , vefasızlığın ve liyakatsizliğin dikalasını gördüyse de seven kalp... hele bir de buna rağmen tükenmez bir aşkla seviyorsa o vefasızı... sitem etmesin de çatlasın mı..?
Sarfettiği her nefret sözcüğü ,tersiyle tercüme edilmez mi aslında..? Birlikte geçirdiği ve o’ na vakfettiği zamanın boşa geçmişliği değildir ki yanıp yakıldığı... Çünkü , o’ nunla dopdoludur bütün her şey... Yandığı ve lanet okuduğu artık o’ nun olmayacağı , daha dün " seni seviyorum" cümlesini kim bilir kime söyleyeceğine dair çıldırtıcı telaştır...
En sevilen şarkı..:" Dilerim Tanrıdan gülmesin yüzün....................Benden başkasını seversen eğer.."oluverir..
Yangın küllenmeye yüz tutunca da :" Bir zamanlar benim sevgilimdin ,Yanımdayken bile , hasretimdin ,Şimdi başka bir aşk buldun ,Mutluluk ,.. senin olsun...!"terennüm edilir....! Belki de hak verilir , böyle olmaklığa...
Ne olursa olsun,... adam gibi sevmeyi anlayabilen, için için yanmayı da bilir , Nasibe itimadı kaybetmeden , hayata gülümsemekten vazgeçmeden..!
SELDA İYİEKMEKÇİ...
YORUMLAR
Hiç bir "aşk" karşılıksız değildir.. Sevgili sevmesede; "aşk" duygunuz sizinledir.. Gönlünüz "Aşk" ile karşılığını bulmuştur.. ve şöyle seslenirsiniz sevgiliye:
HABERSİZ YAŞA
Bırak seni gönlümce
Seveyim doya doya
Aklımı al başımdan
Karışma bu duyguya
Yeni bir yangın tanı
Alevsiz ve dumansız
Bırak kalsın öylece
Tüm dertlerim dermansız
Bırak beni bu yüce
Hasretimle başbaşa
Görmezden gel aşkımı
Benden habersiz yaşa
Samim Cebeci www.samimcebeci.com
İYİEKMEKÇİ
YAŞAM MUTLULUKTAN GEÇER HAYAT GÖKKUŞAĞINA BİZLERİ SIKI SIKI SARAR HER RENGİNE KALBİMİZDEN GEÇENLERİ YAZAR BEN DE TEK HAYATIN RENGİ VAR BEYAZ NE ZAMAN ÇOK MUTLU OLSAM ÇOK SEVDİĞİM BİRİYLE GÖRÜŞÜCEK OLSAM BEYAZ GİYERİM KAR BEYAZ SEVİNÇLERİM O ANDA ÇIĞLIK ÇIĞLIK YAŞAR HAYKIRIRCASINA ÇOK AMA ÇOK MUTLUYUM DER GÖZLERİM SANA GÜLÜMSERKEN İYİ Kİ KARŞIMA ÇIKTIN DİYEREK GÖZÜMDEN BİR DAMLA YAŞ YÜZÜNE AKAR İŞTE O AN SENDE BENİ ANLARSIN BİR BEN HAYATA YENİDEN DOĞAR !
SÖZ: ÖZLEM DEMİRKAYA &*.*&
ŞİİRİN SİHİRİ tarafından 4/3/2013 11:36:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
İYİEKMEKÇİ
gerçek sevgiler eskilerde kaldı diye sitem eder eskiler.
Belki de haklılar.
Şimdilerde çarşaf değiştirir gibi sevgili değiştiriyorlar.
Ama doğrusunu istersen seven seviyor kızım.
Bir akrabam nişanlanmıştı. Sonra kullandığı kamyonla bir kaza geçirdi. İki ayağı da ayak bileklerinden koptu. Takma ayak takıldı...
İlk işi nişanlısına gidip bu durumda nişanı bozarsa doğal karşılayacağını söylemek oldu.
Oysa nişanlısı "Ben seninle sağlamken nişanlandım. Farzet ki bu benim başıma gelse sen bırakır mıydın?" diye sordu.
Mutlu bir evlilikleri ve ikiz kızları var...
Tüm aşklar böyle olsa keşke...
Aşk öyle alır ki senden seni
Mecnun olur, düşersin çöllere
Aşıkın kimden sorsan halini?
Leyla olsa göremez cemalini
O dahi düşer nice hallere
Anlamlı yazınız için kutluyorum Selda Kızım...
İYİEKMEKÇİ
okunasi yazi...
kavram kargasasinin dorukta oldugu günümüzde aydin kalemlere yazmak yakisiyor
ben leylayi seviyorsam leylada beni aynen sevmek zorunda degil. ben leylanin sevgisini diler ve kazanma cabasini sürdürürüm leylanin iradesine müdahale etmeden...
seytani, bölücüyü vb severim demek sevgide öncelik siralamasini ters cevirmektir
yazari ve kalemini kutlarim
İYİEKMEKÇİ
atahan
ISMARLAMA SEVGİLİ BEKLENİR HAYAT BOYU AMA BİRGÜN BİR ÇİFT GÖZ GÖRÜLÜR VE TÜM KISTASLAR UNUTULUR :) ADRES DEĞİŞİR :) GÜZELDİR DE TEDBİLİ MEKANDA FAYDA VARDIR YANİ :) ... SELAMLAR.