Şulenar Taylan Mucizesinde Yılmazlığını Seriver
hayrettin taylan
SENİN...........Sesini duydum…Duyulmuşluğumun duyurusu gibi bütün seslere yazıldım.Artık seslice seni sevdiğimin şarkısı okunuyor.
Bir bebek şarkı söylüyor büyümüş sevdamızın sesiyle.Bir anne bestesinde okunuyor sevgin.
-Cennet kokusu üstüne siniyor. Artık bir şeylere hazır ruhun var.
Beni dizinin dibinde imgesel baba yapıyorsun. Gözbebeklerinin büyülü bebeği ağlıyor uzaklarımda.
-Bir sen istiyorum, bir senden.Doğum sancısı bitmiyor bu sevilmelerin.
Küçük bir çocuğun sesi gibiyim.Bir anne yüreği gizlidir her kadında, bir erkek ne kadar çocuklaşırsa, sevdiği ona o kadar yakınsal ışıltılar yollar.
-İçimdeki çocuk yaşlı bu sevdaya.Bir yanın çok yaşlı , bir yanım çok çocuk.
Ama sensizliği her halimde biliyor ve yaşıyorum. Özlemin sıcak ekmek gibi gönlümde kızarıyor.
Kurşun kalemle kurşun geçirmez sevdamızı yazdım. Dolma alemimle yazıların ucuna aşk oluyor, yazılıyoruz kaderden önce sana.
*Iskasız bir vuruştu yüreğinden gelenler.Vuruldum sana.
Bir masalı ağlattı periliğin.Uzlarımdaki buzlar eridi.Keloğlan olup padişah kızı olduğun sarayına geldim. Baban padişah gibi yüreği sende olana lafım yok dedi.Saray da senin kızım da senin.Ona gönül sarayı kurmuşsun, o seninle mutlu, seninle aşka, hayata ,ilklere alışmış.
Gönlünde sarayı olana kız da verilir ömür de .Hayat sevdiğinle yaşlanmaktır dedi.
Sessizlik başlar, sultan annenin kaygı defterinden heceler okunur.
Kalbini okşar gerçeklik.Babanın ince duruşunda annen de erir.Hayat, sevdiğine kendini sunmaktır.Tada öyle karışmaktır.
Gözlerin dolar...
-Aşkın gözünde birikir meramların.Teslimiyetlerinin seyrine gelir gecelerin.
Sev- gülünü düşünürsün.Nedensizce , ona akışının hecelerinde susarsın.Aşarsın kendini.Bu sevdanın kazancıyım. Kazanılmış bir haktı seni sevmek.
Gönlümde bulduğum elmastın. Değerin senle artardı.Sen sevdikçe, inceliğin inci oluyordu.
Artık yadigar yardim en istendik paftalarda.
-Menevişlenmiş tutkumun kumruluk diliydin.Rengine yakın bir renge farklılık özü oluyorduk.
Kalbimin atlasındaydı.Her sayfasında egzotik düşlerin, kozmik algıların, berrak algılarının keşfi yansıyordu.
-Yüreğindeki renkli dünyaya girdikçe büyüleniyorum dünyanla.Benzerlerimiz eşitleniyor.Bir ben bir sen’e teslimlerini sunuyor.Meğer biz olmuşuz, buzlar erirken.
-Diyeti ödenmiş niyetlerimizde zayıflayacak kaygılar. Gül açtıran umudun bülbülüyüm.Sen rahat aç güllerini.Kokunu yay kumruluk dalımıza. Benliğimiz zaten asılı.Kendini sevmektir aşk. Aşk dalımıza
yuva yapmış bülbülü kafes koymasın keder. Özgür bir düştük .Özgür bir gerçek olalım Şulenar.Sol yanında omzuna yaslamış bir bebek gibi özgür düşlere teslim et beni.
-Bir amacın mamasını yap hayaller susup gerçekler ruhunla tanışırken.
-Hiçlikler kendi hiçliğinde tükendi.Hoşluğuna eklendi ilgisel bağım.Bir hoşluk hazinesisin ki bütün ilgilerim senle çoşuyor.
-D’okundu senli düşler.
Bir aşka “şule “ düştü.Bir bebek ağladı güzel hayaller kitabında.Kucağında okundu hayal ettiğin sözcükler. Tenine sarıldı aşka sarılı cümle bebeği. Gönül memesinden içti sevginin, tutkunun sütünü.
Bir aşk bebeğe d’okundu. Ağladı kavuşmak, koştu aşk annesi , koştu aşkına.
-Kurban olayım dedi güzel ünlemlerle. Kurban kalayım sevinçlerin gölgesinde.
D’okundu senli gelecek büyüyen sevda kitabının salıncağında. Bir büyük hayali sallamak için bir adım at , adıma eşit, soyadıma benzer düşlerle.Şulenar Taylan mucizesinde yılmazlığını ser sevda bağrıma.
Büyüsün Şulenar, büyüsün masalımız, aşk bembayızlığını teslim etmişken müjdelere.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.