- 686 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
NAZİLLİ BELEDİYESİ 4.KÜLTÜR SANAT EDEBİYAT FESTİVALİ DEVAM EDİYOR...
NAZİLLİ KÜLTÜR SANAT EDEBİYAT FESTİVALİ DEVAM EDİYOR...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
29 MART-07 NİSAN 2013 TARİHLERİ ARASINDA YAPILACAK OLAN NAZİLLİ BELEDİYESİ 4.KÜLTÜR SANAT EDEBİYAT FESTİVALİ’NE DÜN YAZDIĞI ŞİİR KİTABINI OKUYUCULARINA İMZALAMAK İÇİN DÜŞEN SARI YAPRAKLARA SENİ SORDUM YOK DEDİLER İSİMLİ ŞARKININ SÖZ YAZARI VE ŞAİR MUHAMMET YILMAN’DA KATILDI, ADA KİTABEVİ-KİTAPÇI-NAZİLLİ MÜFTÜLÜĞÜ-NAZİLLİ ÖZEL EĞİTİM İLKOKULU ORTAOKULU MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ-SEMERKAND DERGİSİ’NİN KİTAP SERGİSİ AÇARAK SATIŞ YAPTIĞI NAZİLLİ BELEDİYESİ ÖNÜNDE Kİ FESTİVAL ALANINDA Kİ STAND’LARDA ABDULLAH KIRKIK-TAHSİN ŞİMŞEK-ETEM ORUÇ-GÜLAY ZEYNEP EREN-OSMAN GİRGİN-FERİDE KAYA-ASLI GENCER TUNÇYÜREK-İBRAHİM KİRAZ GİBİ MAHALLİ YAZARLAR İSE KENDİLERİNE AYRILAN STAND’DA YAZMIŞ OLDUKLARI KİTAPLARINI OKUYUCULARINA İMZALIYORLAR. HER GÜN 3-4 YAZAR-ŞAİR DE NAZİLLİ BELEDİYESİ 4.KÜLTÜR SANAT VE EDEBİYAT FESTİVALİ KAPSAMINDA NAZİLLİ BELEDİYESİ TİYATRO SALONU’NDA ÇEŞİTLİ KONFERANSLAR VERİYOR. GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR KERİM ÖZBEKLER’DE FESTİVAL KAPSAMINDA YER ALMIŞ OLDUĞU STAND’DA, GAZETECİ-YAZAR-ŞAİRLER BAŞTA OLMAK ÜZERE STANDI ZİYARET EDEN OKUYUCULARA 48 YILDIR OLDUĞU GİBİ ÜCRETSİZ OLARAK GAZETE-DERGİ-KİTAP-BROŞÜR-DEFTER-BLOK NOT-İÇİNDE 10’AR ADET NAZİLLİ KARTPOSTALI BULUNAN ZARFLAR VB.GİBİ HEDİYELER DAĞITIYOR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.