....Mİ/ MI/ MU/ MÜ HİÇ ?
Git, gülüm git üç bin yıl öncesine. Ve üç bin yıl sonrasını düşün. Aklın hangisine daha iyi basıyor? Düşündüklerinden, emin olamadıkların var mı? Araştırmak arzusu, içini bir kurt gibi kemiriyor mu? Şimdiye kadar doğru bildiklerinden, yanlış olduğuna kanaat getirdiğin oldu mu? Bir esrarengizliğin içinde olduğunu, aklından geçirdin mi hiç? Önünde sonunda bir derin sevgi deryasının galip geleceğine, kendini inandırmaya çalıştın mı? Ne yana gittiğini, önce kendinin; sonra yerküremizin, hiç düşündün mü? Yitik değerlerin özlemini çekiyor musun? Neler iyiye, neler kötüye gidiyor; kendine ve doğamıza ilişkin? Yaptığın işleri bir süre yargıladın mı? Bunlardan kendini haklı ve haksız çıkardıkların olmuştur. Haklı mı, haksız mı oldun daha çok? İyi olma yolunda çabalarını yoğunlaştırıyor musun? İyi kavramını, ulusal mı evrensel mi anlıyorsun? Nasıl bir dünyada yaşamak istersin? Kendini iyi tanıyor musun? Ve iyi tanıdığından emin misin? Kendini tanıyamayan, başkalarını nasıl tanır? Bildiklerin, yaptıkların yeterli midir? Yeniden dünyaya gelseydin, aynı karekterlere sahip olmak ister miydin? Saygılarımla...
YORUMLAR
Bu yazı soru sözcüklerinin ayrı yazılması gerektiğini vurgulamak için yazılmış sanıyorum.
Yanılıyor muyum?
aydini
Aydın Bey, sizin bu sorgulayan yazılarınızı seviyorum.
Bir daha dünyaya gelseydim aynı karakteri taşımayı çok isterdim ama biraz daha bilgili olmak kaydıyla:)
Tebrikler, saygımla
aydini
"Yeniden dünyaya gelseydin, aynı karekterlere sahip olmak ister miydin? " Bu soruya evet diyen gelsin! Öyle bir karaktere sahip olmalı ki insan bu hayatta bir dahasında önüne knduğunda sıkıntı çekmesin. Razı olsun. Ya da razı olacağı duruma doğrulsun. Saygı ve selam ile. Güzel manalar akmış.
Sevdin mi
Düşündün mü
Umdun mu
sayıkladım mı
Ölmeden öldün mü hiç..
Tebrik ederim saygılarımla.