- 748 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
dertler çokkkk...dermanı yokkkk....
bir arkadaşla oturuyoruz konuşuyoruz dertleşiyoruz.her ikimizinde kendimize göre sorunları paylaşacak şeyleri var.oturduk bir masaya karşılıklı..ben dertli o benden de dertli.anlatıyoruz sırayla...hafifçe eğiliyor öne doğru...biliyor musun canım diyor,sana birşey söyleyeceğim...bilirsin senden birşeyimi saklamam...anlat diyorum bende...kardeşim diyor...hangisi diyorum.kızkardeşim diyor...yakında hapse girecek...cezası kesinleşmiş...hani diyor lisedeyken bir arkadaşıyla kavga etmişti ya...kaç yıldır davası sürüyordu...geçenlerde bitti...temize de yollamıştık.allah kahretsin... 5 yıllık zaman aşımı dolmasına 4 ay kalmıştı..cezası onanmış...hatta hangi hapishaneye gideceği bile belli olmuş...şimdi ne yapacak gencecik kızkardeşim o hapishanede...bir de yeni evli,5 aylıkda kız bebeği var...bakacak kimsesi de yok.mecbur yanında götürecek cezaevine...
eşi ne diyor bu duruma diyorum,biliyordu sanırım mahkeme işine
evet diyor biliyor tabii,istemeye geldiklerinde söylemiştik...esas sorun eşi ailesine nasıl söyleyecek karısının hapse gireceğini...
çocuk ne olacak diyorum.bakacak kimse yok mu?
5 aylık bebeği kim bakabilir ki?mecburen yanında götürecek...
susuyoruz karşılıklı...söylenecek söz yok ...
allah kahretsin diyorum...herkes neler yapıyor,adam öldürüyor,hırsızlık yapıyor birşey olmuyor,sen git kavgaya karış,karşı taraf davacı değil,sen gene de hapse gir,olacak şey değil...
kamu davasıymış canım diyor,devlet arkasını bırakmıyormuş...
susuyoruz karşılıklı...birer çay daha içiyoruz...o bir sigara daha yakıyor,üflüyor dumanını havaya...
işte böyle diyor olaylar...canımız sıkkın...ne gün yakalayıp hapse atacaklar bakalım kardeşimi diyor...
biraz önce yarım kaldı diyorum sözün...eşinin ailesi ne diyor bu duruma?
bir plan yaptık diyor...eşi ailesine ;hanım çocuğu da aldı babasıyla memleketlerine gitti diyecek,ayrıldık diyecekmiş...
saçma diyorum...gerçeği neden söylemiyorlar ki?nasılsa duyulacak...
olsun diyor...şimdilik böyle...
ahhhh diyor ahhhh...4 ay sonra 5 yıllık zaman aşımı dolacaktı...nerden çıktı şimdi bu karar...
haziranda bir iyileştirme olacakmış...kısmı af gibi birşey...hani geçenlerde epeyce mahkum çıktı ya dışarıya...bekliyoruz bizde işte...
susuyoruz...sokaktan geçenleri bakıyoruz...
sahi diyor....sen ne diyecektin bana?
gülümsüyorum....
valla diyorum,sizlerin derdi yanında benimkisi de dert mi?
olsun diyor,sen anlat...
hafifçe eğiliyorum bende öne doğru masaya...başlıyorum anlatmaya...
candan emirsoy
27.3.2013
çarşamba
saat 23.55
izmir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.