İNSAN DEDİĞİN TUTUMLU OLMALI..
Tabii ki,iktisat teorileri açısından bakmayacağım konuya bu saatte.Ne olsa sanal dünya ve hakara makara..Ama söz konusu,önce para olduğundan,paranız varsa,Var yemez amca olmayın..Kimse,yanında bir şey götürmez öteye..İşe de yaramaz ayrıca orada,tedavülden kalkmış para..Ama,yarın ölmeyeceksiniz büyük olasılıkla..O halde,öbür günü de düşünün..Zira,kim ki kazanamazsa bir ekmek parası,dostunun yüz karası,düşmanının maskarası..Böyle böyle artırdıklarınızı da sadece,yakınlarınız için biriktirmeyin..Paranın değerini bilmek istiyorsan,borç para istemeyi dene..Sözüne uygun yetiştirin onları da..Sonra,hepimizin kardeş olduğu,şu üç günlük dünyada,nefsinize rağmen vermeyi bilin..Zira,eğer diye başlarsanız işe,koşul şart asla peşinizi bırakmaz.Çıta hep yükselir.. Önce sokak hayvanlarından başlayın işe..Zira,artanı veremeyen,nefsine rağmen hiç veremez.. Çeşme yaptıramazsan da,belki,bir kap su verebilirsin..Ya da olmadı,güler yüzle bir selam verin,birilerine..Bakarsın,güne umutsuz başlayan birinin enerjisini yükseltir bu..Yani sevgiyi verin..O halde önce kendinizi sevin..Yarın yapabilecekleriniz için,iyi bir insan olarak uyandığınızda,sevinin..İnsan olduğunuz için sevin önce sizi..Ki,sonrasında coşkusunu yaşayabilin..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.