DÜZEN-SİZ-LİK
((DURULUK VARKEN ŞAHISLAR VE ONLARIN OLUŞTURDUĞU EKLER))
Aşk deyip başlayan gerçeklerden sonra mutluluk ile günleri sayarsın.Ne de güzel günlerdir halbuki..
Unutmadığın iyisi kötüsü ile unutturulmayan,unutulamayan …
Ama elbet bir düzen bozulacak ya öyle oluverir. Fakat gene biz düzen deriz bu düzensizliğe çünkü ona dair bir değişiklik olmuştur fakat dünya düzensizlikler ile de var olduğu için dönmeye devam etmektedir.. Düzensizlik diye bir şey yoktur.
Bunlara tepki verirsen de saygısız olursun güzelce say’arsın dediğin günler bir anda seni arsız yapıverir.Saygı duyulmayan sevginin yok olduğu bir düzenin içine sokar ve bu düzeni bozmaya çalışan o da sev derken sevme,gel varken gelme denilip bunların yerine konmasıdır,halbuki git dediğinde gitme deme cesareti olsa böyle olmazdı değil mi ??
Düzensizliklere rağmen düzen dediğimiz bu olayı ekler oluşturuyor belki de.Düzgün yaşasak.Duru kullansak her şey öyle değil de öyle yapmak zorundayız gibi yaşamasak veyahut direk bunları oluşturan dile getiren ben,sen yani biz.böyle olmasını istediğimiz için bu evreni oluşturan insanlar kendine yapılmasını istemediğini başkasına yapmamayı öğrense gerçekten düzensizlik diye bir şey olmaz mı ki..
Ama nerde dediğinizi duyar gibiyim.Doğru diyorsunuz. Çünkü o hak etti diye bir cümle var ki gerçekten duru olumsuzluk ekini barındırmasa da anlamdaki olumsuzluk bir an da ortamı soğutmaya yeten bir cümle baş rolü alıverir.
İşte böylece bir didişme başlar vee bu düzen dediğimiz varlığı sahiplenmeye çalışan kişiler sahnede yerini almaya başlamıştır.Benim de hoşuma giden öyle bir laf fısıldar ki uzaktan istersen sineye çekil ama o cümle ile bu mümkün değildir ki..Şudur ;
Ya tozu dumana katacaksın ya tozu dumanı yutacaksın..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.