- 648 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
izdüşüm...
Lale güzel bir çiçek tıpkı nergiz gibi gelincik gibi sevinci aratıyor insana.düz saçlı kadınları hatırlatıyor.yaşamın bir yönünde karşınıza çıkan ,ürkek bakışları ile konuşulması zor kadınları.bir türk kahvesi gibi çekici halleri ile kendi rollerini üstlenmişler. Onları kenardan izliyor ruhum. (2013-alanya)
Altaylarda atlarla gezermiş benim ruhumun rüzgarlarına yön verenler.sonra dagılı vermişlar balkanlara kafkasyaya yürekleri hep kor halinde kadınları saçlarını süpürge etmiş,tarih yazmışlar çanakkalde .Çanakkale demek bence türk demek.içinde her ilmekten bir dügüm bir kilim , binyıllardan süzülen.üçüncü selimler ,kanuniler fatih sultan Mehmetler,Atatürkler .hep öncül olmuşlar halklarına türküler çıgırmış daglarında ozanlar, şairleri şiirler döktürmüş sözcüklere. Hani neysem oyum ben .hamuru insan bir fani,düşünüyorumda nerde bir insan varsa benden bir iz,nerde ben varsam insanca bir rüzgar dagılır çocuklugumun hayellerine.(18mart 2013)
Parmak uçlarındaki sızı göz lerine yansımış korkunç tek düzeligin içinde bogulmuş bir halde yaşamaya çalışıyorum.biraz ötede büyük devrimci Atatürkün adıyla anılan bulvarda bankalar kapitalizmin vitrenleri olarak yerlerini almış,otomatik para makineleri hepimizi borçlandırmakta.ellisini geçmiş haliyle hala bir erkekle gizli gizli buuştugunu duydugum o kadın çevremi sarmalıyan ikinci dairenin dışındada olsa ilgimi çekiyor.genelde ömrüm köhne bir apartman dairesinin loş bir odasında internetin başında geçmekte.sakallarım uzamış ,parmak uçlarımda dokunamamanın verdigi bir sızı var.herkez her şeyin sahibi olmak istiyor.sahip olmada sınır tanımıyorlar.paylaşım geçmiş yüzyıllarda kalmış.atlı toprak sahiplerinin yerini şimdilerde yüksek güçlü jip sahipleri almış.rant kanlarına işlemiş. Bir ev sofrasının sıcaklıgından ırak histerik cahaletleri ile sarmaş dolaş yaşar görünüyorlar. Anadoluya bahar geliyor.ihtimal mayısta gelincikler açacak bugday tarlalarının arasında .siyah benekli bir ugur böcegi öpecek hiç erkek eli degmemiş umudları. İhtimal öyle veya böyle ölümlerde olacak .bense kendi yan lızlıgımda hiç gelmiyecekmiş gibi görünmez ölümümü bekliyorum.
Belki şimdi en namuslu bedenlerde en korlaşmış sevişmeler yaşıyor umud.birde geçkin kadınları var birkaç çocuklu katı duruşlu kadınları gecenin. Onların mutvaklarında toklaşır sokak kedileri ,kına renkli gözleri ile.
Özlemek var sözcüklerin anlatmaya cesaret edemiyeceği .kendi içinde olur yüregin kavgası ,ben bu topraklarda mazlum doğdum mazlum yaşadım.hiç öncül olmadı ismim özgürlügünde.bende aradım gözü tok kadınlarını bu ülkenin .gecemde ısıtsın istedim gözlerimi umud.hep ötelendi beklentiler ,buradayım dedi ölüm.yarım kaldı sarhoşlugum masamda ,kırık yapraklar gibi ürkek ve savurgan.aşklar aradım beycikten,tekirovaya.hep yalnızdı hikayelerimin kahramanları .ne varsa paylaşılsın istedim ilmek ilmek.soframda tümce insanlar,bir sıcak ekmek olsun bogazımda ve bir sıcak bakışlı kadına tav ruhum.ölümse olsun artık bu yolculukta benide gömer olurlar bacımın yanına, sonra unutu verirler ,herkez çoluk çocuga karışır.herkeze papuçları boyalı kadınlardan yakınmı yakın bir kor bulaşır
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.