- 1097 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Çok büyük sevdim
Kızgınlıklar geçer de, kırgınlıklar nasıl biter bilmiyorum. Seni öyle çok sevdim ki hiçbir şeyin senden önemi yoktu. Aslında mecburiyetlerden ibaret olan hayatımda tek sahibi olduğum kadın gibi kadındın sen. Buna rağmen yoksun.
Yüreğim, aklım ve de her uzvum fazlasıyla kırgın sana affetmesi zor, unutması imkansız bu yaşanmışların. Gittiğin yerde hala sevdiğini de biliyorum aslında. Gel dersen yüreğim uçup gelmesinden korkuyorum. Kırgınlık sana acı çektirir bundan kaçıyorum.
Sarf edilen sözler gerçek değil sakın aldanma. Acı çektiğim içindir belki de bunların nedeni. Benim çektiğimi sende çek istiyorum çok üzgünüm. Her gidişin bir bedeli vardır ya hani bunun bedeli de bu olsun istiyorum.
Verilmiş sözler yeminler vardı birbirimize. Ölümüne sevdiğim ben senden hiç geçmedim, geçemedim. Bu sevgiyi dillendirmemek için sadece susuyorum ve dokuyorum kağıda yüreğimden geçen her şeyi. Bir yerde okuyacağını bildiğim için belki de içim rahat ve sanırım ve bu defa hiç olmadığı kadar yüreğim kırgın.
Doktor halsizlik diyor ben sensizlik diyorum, Lokman hekim değildi ki bir çırpıda bilsin aşkın alevinde yokluğuna düştüğüm durumu.
Sen benim vazgeçilmezim sin sen yüreğimin tek sahibi. Hayatın bize yaşattığı acılarda yanımda olmanı dilerdim, en zor zamanlarımda. Şimdilerde bir başımayım. Hani şarkının dediği gibi bir fırtına tuttu bizi. Ha bire savruluyoruz işte.
Yokluğunda
Gerçek olan
Tek bir şey vardı
Sen görmedin
Göremedin sevgili
Sen bilmedin
Bİ-LE-ME-DİN
SEVGİLİ
Birde unutmadan ben artık büyüdüm bıyıklarım da çıktı, biraz da göbek yaptım ama olsun sen beni böylede seversin. )
Değer miydi? Evet değerdi iyi kötü her şeye değerdi. Ben bir günde bir ömürlük aşkların olduğunu biliyorum artık ölsem de gam yemem çünkü ben çok büyük seviyorum…
…
03.23.2013
Rasim Yılmaz
YORUMLAR
çok sevdiğin için mi kenar duruyorsun ve kırıldım sende bu acıyı yaşa diyorsun..seven sevdiğine acı çektirir mi?..
eğer karşımdaki beni sevseydi çok kırılsam da bile bana geldiğinde ona koşardım. can kesiği yüreğimle..bence aşılması gereken çok zor bir engel yoksa koş derim sevildiğinden eminsin ve sevdanın büyüklüğünü savunuyorsun..
haydi daha ne duruyorsun dedim, haddim bilerek:)) (aşka çok üzülürüm çünkü) sevgi dolu yürek sahipleri ayrılmasın isterim
kalemin daim olsun saygılarımla.esen kalınız.