- 942 Okunma
- 9 Yorum
- 1 Beğeni
YORUMLAR
HakkınSesi
Bu sitede edebiyat dışında her söz beladayi ve nafiledir benim için.
İnsan ekmek yediği yere tükürmez. Ya da sergisini yapan yere...
Bu site de öyle ve bu siteler de öyle olmalı.
Bu sitede edebiyat manasında bana bilgi ve tavsiye sunan (ki bu yalnızca yorum ve forum altıyla olmuştur..seninle özel bir yazışmam dahi yok) insanların başıında geliyorsun.
Demem şu ki, sen öğreticisin ve çağrışımlarını kaybedemezsin. Bir mum, erise dahi ışığı hatırlatır ama isterim ki senin de bu sitede mumun erimesin.
Tüm tavsiyelerin için ben teşekkür ederim. Saygılar..
Yazının bitiminde tatlı bir yorgunluğun tülüne sarılmış gibi hissettim.
Bu iyi bir şey miydi? Kesinlikle, evet.
Aklın başkalaştığı ya da başkaldırdığı bir kalbin çaresizliğinden, acı çeken bencilliğin çalkantılı ruh hali etkileyici bir üslupta verilmiş.
Kemiklerin iliklerinde gezinen bir ateşçesine avuçlarımızda sevgiyi hissettik.
Konunun işlenişi ve olay örgüsü kurgulama tekniğinin başarısı okuyucunun hayal gücünü uyararak, anlatılanların zihnimizde tezahürünü kolaylaştıracak ustalıkta.
Akıcı, merak uyandıran ve bitiminde keşke bitmeseydi dedirtecek güzellikte yazınız için teşekkürler.
Selâm ve saygılar.
HakkınSesi
Selametle..
Çok etkilendim...hikayenin hüzünlü tesiri ve hakkın sesi formu...tebrik ediyorum