Sen hayat yolunda sorunsuz ilerlerken
Sen hayat yolunda sorunsuz ilerlerken karşına çıkan insanlar senden istifade etmeye kalkışınca, işte o zaman doğru yoldan şaşıyorsun. Aslında şaştığını sanıyorsun oysa yoluna set çekenlerle bir süre oyalanıyorsun, bu aşamada hayatın içinde senin üzerine oynanan oyunları da görüp, kendine geliyorsun, anlıyorsun ki sen doğru yoldasın ve kendi kendine ’Beni kendi çıkarlarına kullanmak isteyenleri neden hala taşıyorum ki..’ deyip yolunun önünü kesenleri tepip ve kendin doğrularına daha bir sarılıp, bu inanç ve kararlılıkla yoluna devam ediyorsun.
Unutma;
Seni sen olarak saymayanlara vakit ayırmak, değer vermek en büyük kayıptır. Güvenini kaybetme sadece kendin ol, kendi doğrularına sarılmasını bil, seni ezmek isteyenleri, kişiliğine sekte vurmak isteyenleri tek tek yolundan ayıklayarak ilerlemeye devam et. Her şeyden önce kendini sev, kendini sevdiğin taktirde, başkaları da seni sevip, sana değer verecektir. Bu aşamada yoluna yoldaş bildiğin kişiler seni yarı yolda bırakabilir, en ihtiyaç duyduğun anda senin yanında yer almaktan kaçabilir. Sakın kendini bırakma güven duygun sekteye uğrasa da ’güvendiğim dağa kar yağarsa, üstünde kayak yapmasını da bilirim.’ deyip gülüp geçmesini bil. Çünkü bu kişiler sana hayat yolunda basamaktır. Her basamakta bir tecrübe daha yaşayarak ilerlersin. Her ne yaşarsan yaşa hiç bir zaman mutluluğunu hüzünlerle boğma ve ışığını kapatma, karanlıkları savmasını bil. Bunu başardın mı kendin olmuşsundur.Öyleyse hiç bekleme kendinde mutluluk yaşatacak her anı yaşa...
Safura Kıvılcım
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.