- 810 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Tanımıyorum sizi, hanımefendi!
"Bir mekanda kahvaltı yaparsın, alırsın her şeyini masana giderken yüzüne bir kadın bakar yataktan kalkmışçasına.
O an hem o gözlerden kurtulmak için, hem de nezaketen GÜNAYDIN dersin.
Sesi çıkmaz, yere bakar düşünür, yine yere bakar, dayanamaz yerinden kalktığı gibi yanına gelir ve "Tanışıyor muyuz?" der.
Ütopya da "Küfür etseydin daha iyiydi!"
"Tanımıyorum sizi hanımefendi, nezaketen günaydın demiştim." dersin.
O hanımefendi gülerek tuhaf bir durumla karşılaşmış gibi biraz geriye çekilerek, şöyle bir bakar "haaaa tamam o zaman" der ve zıkkım menüsüne devam eder.
Bu büyük bir yaramız, kanamaya hala devam ediyor.
Türkiye’de tanıdık, tanımadık herkese selam vermek, gülmek, günaydın demek, acizliğin, kendini bilmezliğin, kötü yönde saflığın göstergesidir.
İyi niyetinden yüzü güleç insanları, istismar etmeyin.
Bu olguyu kırın, tuzla buz edin.
Her şeye, herkese inat,
"Günaydın, İyi bir gün olsun :)" deyin.
YORUMLAR
BENDE GÜLDÜM $iMDi AMA afedersiniz beyfendi tanisiyormuyduk acaba;))iyi gecler demeleyim sabaha daha cok var:))
kadin erkege gülümsediyse bence olay orada bitmisdir.Tanimadik bir erkege bakip birde gülümserseniz baska bir anlamada gelebilir.Ben biraz gei kafaliyim belkide böyle düsünüyorum.Bayanlarda fark etmiyor ki bagzen Alman helga yengeyle bile gözgöze geliriz ve birbirimizi tanimayiz.Anlamli bakar nedense o gülen gözlerde ki bakislar.Sanarim o an Alman yenge yanima gelecek ve dile gelip ;merhaba diyecek:)) cok severim öyle bakislari.Kim ve hangi milletden oldugu önemli olan bir insana gülen gözlerle bakip tebessüm etmek cok güzel.Hem tebessümde bir sadakaymis degerli kardesim;)..ne diyelim insan böyle yakisikli fiyakali olunca böyle numaracikdan ahbaplik uydurmak artikin normaldir:)) güzel yürekli kardesime selam olsun.Aman ha kanmayin sakin o gülüsün arkasina saklanan seytana:))