Gitarcı Ve Bestekâr
Bir Mevlana Şehri, Güneş ve Su Kenti, Diyarı Belh Şehri, Bir Dünya Kenti Olan : KONYA, Şehrinde Bir Başkadır Aşk, Bir Başkadır Sevdalar Bu Kentte. Herşeyin Yaşanması Gibi Yaşandıgı Bu Kentte Bir birini Cok Seven İki Genç; Biri Gitarcı, Biri Bestekâr Olan İki Sevdalı Vardı.
Beraber Yaşar, Beraber Şarkı Yazarlar Ve Bestelerlermiş.
Kendi Şarkıları Olacak Öle Bi Şarkı Yazmışlar ki, Şarkı Tam Bir Şah Eserdir, Herkez Bu Şarkıyı Dinlerken Kendilerini Başka Yerlerde Bulurlarmış.
Bir Cafede Her Akşam Konser Veren iki Sevgili, Bir Gün İş Cıkışı Güzel Bir Yerde Vakit Geçirmek İçin Gittikleri Çarşıda, Kuş, Balık, Köpek ve süs Kablunbası Adı Verilmiş Küçük Küçük Kablumbalar Satan Bir İş Yeri Önünden Geçerken. Cıvıl Cıvıl Öten Aynı Kafese Konmuş iki Kuş Dikkatlerini Çeker. Kuşlar Okadar Mutlu ve Huzur Verici Öterlermiş ki. Sanki İki SEvgililerin Birbiriyle Konuşmaları, Özlem Gidermesi Gibi Öterlermiş.
Karar Verirler, Bu Akşamki Konserden Kazandıkları Parayla Bu İki Kuşu Almaya.
Evlerine Giden Gençler, Kuşların O Sesini Dinlerken Genç Kız Der ki:
"Eger Biz Ayrılır ve Cook Uzak Şehirlerde Olsak Bile Kuşun Biri SEnde, Biri Bende Kalacak.
Kuşlar Bize Çeksin Onlarda Birbirini Cok Sevsin. Ayrılıktan Sonra Hasretimiz Son Noktaya Geldiginde, SEn Beni, Ben Seni, Unutursak. Bu Kuşlarda Birbirini Unutsun, diye."
İkiside Bir Birine Söz Verirler Bu Konu Üzerine.
Yogun Ve Dert, Keder İçerisinde Geçen Bu Hayat İçerisinde, Onlarda Payını Almış Ve Günün Birinde Kuşun Birini Kiz, Birinide Erkek Alarak Hayatlarına Tek Başlarına Geçirmek Üzere Dostca Ayrilmak Zorunda Kalmışlar.
Gitarcı Genç Artık, İşlek Bir Caddede Gitar Çalarak Geçimini Saglıyordu.
Herzaman Kendi Şarkılarını Çaliyordu. Bazende Söylenen İstekleri.
Artık Gün Bitmiştir. Gitarcı Genç Evine Dogru Yol Alır. İçeriye Girdiginde Artık Kuşu Ses Çıkarmıyor. Kafese Baktıgında Kuş Kıpırdamadan Öylece En Dipte Yatıyordu. Artık Kuş Diger Kuşun Ayrılıgına Dayanamamış Ölmüştür. Biliyordu ki Oda Artık Ayrılıga Dayanamıyordu.
Artık Kuş İçin Yapacak Birşey Kalmamıştır.
Gitarcı Genç, Gün İçerisinde Kazandıgı Paraları Bir Araya Getirirken, Bir Bakarki Kagıt Para Arasına Özenle Yerleşmiş Bir Not Bulur. Notta Şu Satırlar Yazıyordu:
"Demek ki, Harla Bizim Şarkımızı Çaliyorsun, Unutmadın Demek Beni. Bende Seni unutmadım. Seni Görünce Öyle Birşey Oldu ki Bana, Bu Şarkıyı Besteledigimiz Gün Aklıma Geldi. Herşey Tekrar Başlasın İstiyorum. Artık dayanamıyorum.
Bugün Sabah Benim Kuş Öldü Diger Kuşun Ayrılıgına Dayanamadı. Biliyorum ki Oda SEnin Kuşu Cok Sevmişti. Benim gibi, Ama Benim Kadar Degil.
Bilki Artık Bende Dayanamıyorum, Ya Bende O Kuş Gibi Ölecegim Yada Senin Olacagım" diye Bir Not.
Bu Notu Yazan, Ayrılmak Zorunda Kaldıgı SEvgilisi Bestekâr Kız Yaşmıştı.
Bu Nottan Sonra , Kimseler Gitarcı Gence Ne Oldugunu Ögrenemiştir. Gitarcı Geç Artık O KUşlar Gibi Ölmüştür.
Genç Kızda Olagan Üstü Bir Şekilde Ne Oldugu Belirsiz Bir Durum Neticesinde O Sabah Evinde Ölü Bulunmuştur.
Kimseler Bilmesede. Ortada Olan Tek Bir Gerçek Vardır. Kuş Diger Kuşun, Gitarcıda, Bestekârın Hasretine Dayanamamıştır...
Bu Yazının Gitarcı, Bestekâr Ve Kuş’ un Bir Hikayede Toplanmasının Sebebi : Başka Bi Kaynaktan, Hikayenin Dogrulanması İçin SADECE İSİMLERİ Esinlenilmiştir..
YORUMLAR
Gerçektende Güzel olmuş. birde hikayenin Konya' da geçmiş olması, Benimde, Konyalı Olmam nedeniyle gururlandırdı teşekkür ederim Bilal Bey..